http://www.debrasserie.nl/?page=webcam als je goed kijkt kun je het zien:D
Haha leuk! Ik zat net te kijken op de cam, niks aan de hand en nu zie ik al een beetje wit..
Hier nog steeds droog, -0.6 graden
Op moment van schrijven beginnen de vlokken dan toch groter te worden en meer te worden. Volgens mij lezen ze daarboven dit forum met mij mee
Dat ze even op de buienradar moeten kijken.
:D
Ik kom oorspronkelijk uit De Bilt, en wij zeiden over het KNMI: daar moeten ze een bom onderleggen omdat er weer niks van klopt.
Vrijdag worden de luchtdrukverschillen kleiner (minder wind dus) en is de atmosfeer eigenlijk weer zo goed als overal koud genoeg voor wat sneeuw of sneeuwbuien. In het weekeinde met name zondag weer kans op enige sneeuw. Verder transporteert een zuidelijke stroming (lagedrukgebied bevindt zich boven het westen van de Britse Eilanden) koude vastelandslucht naar onze streken. Dan dus weer toenemende vorst in de nacht en ochtend.
Medio volgende week dringen oceaandepressies tot het Noordzeegebied door. Dat zou op een verzachting richting Kerst kunnen duiden.
@jan visser
Jep! Als het mee zit komen we ook niet boven 0 vandaag. Maar als ik het zo bekijk, worden het geen centimeters vandaag.
| Gewijzigd: 13 december 2010, 15:07 uur, door zwoof
Lange termijn ziet er niet goed uit maar GFS laat op zeer lange termijn wel iets leuks ontstaan Hoog boven scandinavië laag dat ten zuiden van ons naar het Oosten trekt
Maarja die lange termijn ^^
Ik denk dat het zo´n 3-5 cm kan opleveren, moet de temperatuur wel niet zwaar boven 0 komen.
De meeste spanning gaat denk ik wel uit naar a.s. donderdag, iemand nog een update over de eventuele sneeuwkansen?
"Het blijft droog, meestal bewolkt in het noorden en het oosten; elders licht bewolkt met brede opklaringen. De wind blijft meestal zwak uit oost tot noordoost. Het blijft meestal vriezen."
De neerslagradar doet toch anders vermoeden.
Ben benieuwd.