---
Hier in Den Helder is het nu droog, viel me net wel op dat 1 van onze kantelramen wat druppels op zaten.
Voor de rijst is het grijs en kil.
Edit: Woonde ik op dit moment nog maar in Assen
Nog geen update. Dus de strooiwagens blijven hier gewoon binnen.
Maar genoeg gemiept op het knmi,
Denk dat de jongens en meisjes daar best wat willen doen, maar dat het weer van hogerhand wordt tegengehouden.
weer ot/
Edit: er is een update. allen niet voor friesland. Daar komt geen sneeuw, alleen kans op bevriezing. | Gewijzigd: 13 december 2010, 14:26 uur, door Shadow112
---
Sorry sorry. Moest het even kwijt. Gelukkig hebben jullie twee jaar geleden tegen Heerenveen de bekerfinale gewonnen. Oh nee, wacht....
Sneeuwvlokjes lijken hier wat zwaarder en kleiner te zijn geworden, misschien is het toch nog wat te warm
Op dit leuke GFS (ma 13 dec 06Z run) kaartje voor woensdag 29 december staat een aardige drukverdeling.
De vraag is nu: staan wij op dat moment (woe 29 dec !) onder invloed van het hoge drukgebied (1030 hPa)op de zeer gunstige winterpositie in Scandinavie, of onder invloed van de akelige (maar zwakke) maritieme "L" bij Frankrijk ?
Beide!.. Zie het zo.. wind om hoog waait met de klok mee, wind om laag tegen de klok in, in dit geval versterken beide elkaar en krijgen we hier oosten wind... Het zal dus wel koud worden woensdag.
Overigens op Schiphol nu al 30 minuten matige sneeuwval, neigt naar blijven liggen, het wordt in ieder geval hier en daar al wat wittig.. Ik verwacht een geweldig puinhoop tijdens de spits als dit zo doorgaat.
Lots
Hier in Dwingeloo (Midden Drenthe) begint het licht (en droog!) te sneeuwen bij 0,1 graad boven nul!
Met vriendelijke groet,
Dat ze even op de buienradar moeten kijken.
:D
:D
Haarlem meldt vieze regen ! Bah ! Veel te warm hier. | Gewijzigd: 13 december 2010, 14:33 uur, door pasz
http://www.debrasserie.nl/?page=webcam als je goed kijkt kun je het zien:D
Volgens mij wordt het net zoals vorig jaar koud periode --> korte dooi --> koude periode--> korte dooi ....
Hoop wel dat het nog even doorgaat met ijskoud zijn zodat die noordzee verder kan afkoelen was al aardig laag van temperatuur begin van de maand en die trend mag gerust doorgetrokken worden
http://www.debrasserie.nl/?page=webcam als je goed kijkt kun je het zien:D
Hier ook in musselkanoal
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait