Oke oke mooi!
Alleen ff een vraagje, Ik hoor altijd zeggen, als hij binnen is. Hoe gaat dat krijg je m via mail ofzo?
ja sorry ben benieuwd
Even off topic.
Dag allen,
Ik ben nieuw hier, maar volg de site al een tijdje, en dit bevalt me!
Het rare is dat ik me heb ingelogt, maar géén nieuwe topic kan aanmaken. Jan of de andere liederen, hoe kan ik een topic openen? BVD.
Groet, Mayday
Vandaag eerst nog droog met maxima rond 0 graden en aan de kust +2 graden. In de Ardennen ligt nog altijd 30 cm sneeuw. Vannacht uitkijken naar een sneeuwzone die langskomt. Minima tussen -3 en -10 graden.
In het westen regen of smeltende sneeuw, elders gewone sneeuw.
Morgen opklaringen en een ijsdag met een scherpe no-wind. Nacht op woensdag tussen -2 en -10 graden.
Woensdag maxima rond het vriespunt. Donderdag wordt het opletten!
Even minder koud en een flink pak sneeuw. Eerst regen overgaand in sneeuw plaatselijk 10 cm.
Volgend weekend blijft het de stenen uit de grond vriezen.
Dag allen,
Ik ben nieuw hier, maar volg de site al een tijdje, en dit bevalt me!
Het rare is dat ik me heb ingelogt, maar géén nieuwe topic kan aanmaken. Jan of de andere liederen, hoe kan ik een topic openen? BVD.
Groet, Mayday
Welkom, in het nieuwsgedeelte kan je in ieders geval niets openen. Elders moet het gewoon kunnen, probeer het even in de koffiejoek op het forum
Aldus de Friese vlag man. Ben benieuwt. het lijkt IDD: Op de situatie van vorig jaar. mits de storing boven het noorden blijft tollen.
Spannende tijden breken weer aan. En geeft wat leven in de brouwerij.
Aldus de Friese vlag man. Ben benieuwt. het lijkt IDD: Op de situatie van vorig jaar. mits de storing boven het noorden blijft tollen.
Spannende tijden breken weer aan. En geeft wat leven in de brouwerij.
hopelijk niet zo als vorig jaar, dan hebben we hier in zeeland niks
doe maar het zelfde als vorig jaar, maar dan 300 km lager
doe maar het zelfde als vorig jaar, maar dan 300 km lager
Tja kan er niet veel aan veranderen.. De invloed van relatief warm zeewater is nadelig voor die eilanden daar. vandaar verder landinwaards bij jou wel vaak/soms wil sneeuwen.
Zo zitten wij hier met relatief weinig onweer in de zomer en zo heeft elke streek zijn voordeel/nadeel.
Maar vanmij mag je het mogelijke aan cm. sneeuw hebben. Want heb nog last van slijmbeurs ontstekingen en heb geen belang bij het steeds vrij maken van sneeuw.(250 m2)
Maar goed het moet nog eerst gaan vallen.
Bewolking neemt steeds meer toe. en vrij koud. temperatuur schommeld rond -0gr.
Maar waar ik echt benieuwd naar ben (dit valt nog wel binnen de verwachting): is of er al wat duidelijk begint te worden over januari. Om maar alvast even de knuppel in het hoenderhok te gooien.
Dat wordt in mijn ogen namelijk echt de grote test. Richting Bastardi: randje kou, maar voor echte kou net buiten de boot, of meer de Duits/Poolse kant op: echte winter?
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Kerstdooi staat nu toch al enkele dagen op de kaarten zowel EC als GFS maarja toch nog ver weg!
Het wordt uitkijken wat het wordt, ik herinner me dat vorige week eerst als volledige dooiweek was voorspeld bleek alleen maar het weekend te worden ...
Kerstdooi staat nu toch al enkele dagen op de kaarten zowel EC als GFS maarja toch nog ver weg!
Het wordt uitkijken wat het wordt, ik herinner me dat vorige week eerst als volledige dooiweek was voorspeld bleek alleen maar het weekend te worden ...
Als ik nu naar de nieuwe GFS kijk lijkt die kerstdooi in het oosten maar zeer beperkt te zijn.
Maar misschien is de wens de vader van de gedachte.
Eerst maar eens kijken wat een flink sneeuwdek voor invloed op het gehele samenspel gaat hebben. | Gewijzigd: 13 december 2010, 12:31 uur, door mosw