Maar....ben eigenlijk meer met donderdag bezig. Ben benieuwd wat er dan precies gaat gebeuren.
Goodmeurning allemaal trouwens!!
donderdag wordt wellicht nog veel spannender !
Ciao Johann | Gewijzigd: 13 december 2010, 09:59 uur, door Alpenweerman
Ciao Johann
Ik had al het een en ander meegekregen dat het spannend zou worden. Tja..de kerstmarkten zijn weer begonnen he! Ook donderdag heb ik er eentje. Heb vorig jaar ook al een paar moeten afzeggen omdat ik de kraam niet van zijn plek kreeg door de sneeuw.
Naja.....ik volg jullie op de voet
bla bla bla
super duidelijk verhaal......
Cioa Johann
Vraagje Johan. De neerslag wordt in NL pas in de avond verwacht (zover ik begrepen heb). Die kaarten zijn van 18h en 00h. Dus tussen die tijd schuift dat gebied op en neemt de kans op sneeuwval toe, toch? Wat is eigenlijk bedoel te vragen is: "Schuift dat koude gebied samen met de neerslag (in dit geval sneeuw dan) tegelijk op? "
Ik hoop dat je snapt wat ik bedoel....
Je zou dan eigenlijk jouw kaartjes en die van de neerslag opelkaar moeten leggen, of zie ik dat verkeerd?
edit: Als ik dit bekijk komt de warme laag achter de koude aan:
Groeten Brisk | Gewijzigd: 13 december 2010, 10:20 uur, door Brisk
Normaal vraag ik het niet zo vaak, maar heb het nu niet echt goed gevolgd ( )
Maar wat is de verwachting voor Workum voor vandaag? Regen? Of toch wat sneeuw? Of gewoon helemaal niks
laat het dan in de namiddag lekker sneeuwen anders kost het mij misschien klanten.
na de markt mag er zoveel vallen als het maar kan
Sneeuw is toch leuk ten tijde van zo'n kerstmarkt? .
Aah.....oliebollen
ff off: er is iets in de handel waardoor jullie waterslang niet bevriest. Dat gaat om de waterslang heen en word verwarmd.
Hoe dat precies heet weet ik ook niet! Ik zit trouwens ook met dat probleem .
weer on: we zien wel wat het word. Ik ga er maar vanuit dat het spannend gaat worden zoals Johann en Jan (en de rest) zeggen