Vergeleken met zijn voorganger is de langetermijn (zeer) slecht. Daar lag de spreiding nog veel breder met nog kans op wat kouder weer. Deze pluim geeft een hoog aantal leden aan dat voor zacht(er) weer gaat. Kan morgen natuurlijk weer anders zijn. | Gewijzigd: 12 december 2010, 22:44 uur, door mitchel1992
maar als ik zo naar die neerslagkaartjes kijk zou het zomaar kunnen dat het geen regen word...op zijn minst gewoon natte sneeuw
Haarlem zeker sneeuw, halve meter oid.
;)
die spreiding trekt altijd bij...je moet gewoon niet verder kijken dan 5 dagen!
de leden NA de 5 dagen moet je niet serieus nemen!
eigenlijk de eerste 5 ook al niet maar de trend van de eerste 5 zeggen wel genoeg.
weather without storms is no weather at all.
vind het wel meevallen. mijn glas is half vol
de leden NA de 5 dagen moet je niet serieus nemen!
eigenlijk de eerste 5 ook al niet maar de trend van de eerste 5 zeggen wel genoeg.
We gaan het zien.. de trend van de kortetermijn (van de afgelopen dagen) geven wel een wat oplopende temperatuur (sommige pluimpjes waren op kortetermijn afgelopen dagen qua twee meter temp nog iets beter) aan maar nog wel kans op (veel) sneeuw, ookal hier in Den Haag heb ik er een hard hoofd in maargoed Nederland is breder dan alleen het westen. | Gewijzigd: 12 december 2010, 22:48 uur, door mitchel1992
Als ik ooit een keer tijd krijg hier wel Zal ik dan doen aan het einde van de maand, dan ook de gegevens beschikbaar van KNMI
en ik word steeds vrolijker
Ik niet, het is bedtijd, morgen gaat om 6.00 uur de wekker. Ik maak mij al op om donderdag thuis te gaan werken.
Moet dagelijks rond de 200 km rijden dus dan weet je het wel...................
Welterusten tot witte donderdag ( frappant dat het telkens de donderdag is die sneeuw brengt) zou het iets met het geloof te maken hebben Witte Donderdag :D
Moet dagelijks rond de 200 km rijden dus dan weet je het wel...................
Welterusten tot witte donderdag ( frappant dat het telkens de donderdag is die sneeuw brengt) zou het iets met het geloof te maken hebben Witte Donderdag :D
Een goede nacht gewenst
Als ik nu kijk naar donderdag tussen 12 en 18u dan zie ik voor heel nederland en België sneeuw.
Maar als ik dan kijk naar de maimumtemperatuur tussen 12 en 18u dan zie ik dat die overal boven het vriespunt zit.
Hoe is het dan mogelijk dat er sneeuw valt? Of gaat de temperatuur razendsnel onderuit eens het begint te sneeuwen?