alles zegt dat donderdag sneeuw komt...hoeveel waar en welk tijdstip is een ander verhaal...maar leg nou eens uit waarom jij er zo over denkt als je dan toch bezig bent....
Kalm maar
Ik zie al enkele dagen dat de temp op 2meter tegen de 5 of 6 graden in de plus ligt in het westen.
Ik relativeer alleen.
Tuurlijk hoop ik ook veel sneeuw in het westen.
Kalm relax
Edit: Als je geen waarde hecht aan mijn mening,
Reageer er dan niet op.
#discussie forum winter 2010
;) | Gewijzigd: 12 december 2010, 22:24 uur, door Shadow112
http://www.wetter.de/videos/149516-23/uebe...s-zusammen.html
Ik zie al enkele dagen dat de temp op 2meter tegen de 5 of 6 graden in de plus ligt in het westen.
Ik relativeer alleen.
Tuurlijk hoop ik ook veel sneeuw in het westen.
Kalm relax
:P
ik ben kalm en relax...maar ik lees meer dan dat ik schrijf ..maar zoals andere gebruikers aangaven dat er soms onnodige posts worden gepost van opmerkingen die niet onderbouwt worden...dat vraagt om iritaties shadow;)
ik ben niet boos of wat dan ook...maar je kan pas NA donderdag zeggen of het wat geworden is of niet...of onderbouw het stevig zodat we er over kunnen..ahum..discussieren
zelf wil ik geen sneeuw verwachten donderdag ...ik laat me liever verrassen met sneeuw.
weather without storms is no weather at all.
http://www.wetter.de/videos/149516-23/uebe...s-zusammen.html
Alleen spijtig dat dat juist op het einde van het fragmentje is, wil meer zien!
Misschien kan de GFS het goedmaken?
Zie jij de -12 niet voor volgend weekend ?
Gemiddeld genomen in De Bilt zie je op deze pluim geen -12. Oper gaat voor -10 gemiddelde ligt nog een stuk hoger rond -7. Zaterdag is een oké dag en de nachten daar omheen. Als we voor één of twee koude nachten zo enthousiast moeten zijn... Op langetermijn is deze pluim zeer slecht vergeleken met zijn voorganger.
| Gewijzigd: 12 december 2010, 22:40 uur, door mitchel1992
Als ik deze kaarten zie valt er juist in het westen/NW de meeste neerslag.
Als de temperatuur meewerkt dan misschien voor het westen toch wel een sneeuw verrassing
:)
zo denk ik er ook over shadow komt wel goed.
maar als ik zo naar die neerslagkaartjes kijk zou het zomaar kunnen dat het geen regen word...op zijn minst gewoon natte sneeuw
weather without storms is no weather at all.
Zeer slecht? Ik vraag me af wat voor pluimen jij gezien hebt dan, want is echt een verbetering
zeer slecht? overdrijven is ook een hobby. Vind de pluim op lange termijn wel meevallen.