Edit: op lange termijn wel.
Zoals de pluim nu laat zien donderdag geen sneeuwdump.
Gewoon bagger.
Wachten op de nieuwe kaartjes.
Of Jan weet al meer dan wij.
| Gewijzigd: 12 december 2010, 22:04 uur, door Shadow112
Ik ga daar vanaf vrijdag namelijk een paar dagen heen, en wil even weten wat me te wachten staat
aan mogelijke file enz. De wegen zijn nu zo goed als vrij. De nacht van maandag naar dinsdag wordt er sneeuw val verwacht maar de hoeveelheid zou ongeveer 5 cm zijn. Ook tot en met zaterdag wordt er sneeuw verwacht al is dat nog niet echt zeker en ook niet over de hoeveelheid.
We staan dan aan het begin van een nieuwe koude en winterse periode. In de nachten vriest het licht, soms matig en in het weekend gaat de deur naar strenge vorst zelfs op een kier.
Nou zijn ze allemaal wakker...
Gewoon bagger.
Wachten op de nieuwe kaartjes.
:)
Dat weet je nog helemaal niet. De onzekerheid wat betreft temperatuur is nog erg groot op die dag. Veel hangt eerder af van de bovenluchttemperaturen.
We staan dan aan het begin van een nieuwe koude en winterse periode. In de nachten vriest het licht, soms matig en in het weekend gaat de deur naar strenge vorst zelfs op een kier.
Nou zijn ze allemaal wakker...
lang leve piet paulusma!!!!!! HELD!!
Zoals ik al eerder heb verteld.
Het oosten kan nu nog steeds op enige sneeuw rekenen, echter het westen valt al dagen buiten de boot.
(Edit: gfs temps)
:) | Gewijzigd: 12 december 2010, 22:09 uur, door Shadow112
Ik ga daar vanaf vrijdag namelijk een paar dagen heen, en wil even weten wat me te wachten staat
aan mogelijke file enz.
Ik zou maar sneeuwkettingen meenemen voor de zekerheid...
Ik zeg niets Is lange termijn Nee maar zonder dolle, zoals ik daarnet ook al beschreven heb moeten we niet gek opkijken van -18 of zelfs wat lager volgende week (hoe dat de kaarten er nu voorstaan) dit icm opklaringen en weinig wind + sneeuwdek
Gezien de kaartjes een aantal posts terug blijft het vooral in het oosten de hele dag flink sneeuwen, als dat maar goed gaat, haha.
Laat maar komen, kan ik vrijdag met een schep te voet naar het werk toe.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Het oosten kan nu nog steeds op enige sneeuw rekenen, echter het westen valt al dagen buiten de boot.
Paniekzaaier, laat het westen ook lekker genieten tot die tijd.
Pas op vrijdag kunnen we zeggen of het westen daadwerkelijk buiten de boot viel.
aan mogelijke file enz.
Als het heel hard sneeuwt dan kan het wel eens zijn dat de wegen geblokkeerd staan met vrachtwagens die de hellingen niet op kunnen. Dat komt wel meer voor.
Op de site van touring mobilis kom je ook wel veel te weten. http://mobilis.touring.be/verkeersinfo/index.aspx?extlg=nl
Daar worden alle filles vermeld en kan je ook je route plannen.
Morge zal het knmi het volgende schrijven:
Ookal zeggen de weerkaarten en de pluimen dat het koud gaat worden is er nog steeds 80% kans op zacht weer en 20% kans op koud winterweer. Dit omdat we nou eenmaal in Nederland wonen ^^
Dan blijf je bij de sneeuwdump op donderdag?
Ik hoop het, maar zie het nog steeds niet gebeuren voor groot deel van het land.
Pas op vrijdag kunnen we zeggen of het westen daadwerkelijk buiten de boot viel.
ik ga helemaal met je eens boxer....mensen die alvast concluderen dat het westen buiten de boot valt vind ik ook zo onnodig om te posten mmaargoed hier de nieuwe pluim + de oude.
dit is de oude
dit is de nieuwe.
weather without storms is no weather at all.
Op de site van touring mobilis kom je ook wel veel te weten. http://mobilis.touring.be/verkeersinfo/index.aspx?extlg=nl
Daar worden alle filles vermeld en kan je ook je route plannen. Of je huurt gewoon een sneeuw schuiver voor dat weekendje
aan mogelijke file enz.
Laat je niet verrassen want in België zijn ze niet zo gul met strooien zoals hier. Neem voor alle zekerheid gewoon kettingen mee. Ik heb zelf eens een keer vastgestaan op de autosnelweg richting St Vith, op de helling net achter Verviers. De vrachtwagens stonden er dwars op de weg en niemand kon geen kant meer op.
Have fun
Ik hoop het, maar zie het nog steeds niet gebeuren voor groot deel van het land.
ben jij altijd zo pessimistisch? of probeer je het integendeel te bewijzen?
alles zegt dat donderdag sneeuw komt...hoeveel waar en welk tijdstip is een ander verhaal...maar leg nou eens uit waarom jij er zo over denkt als je dan toch bezig bent....
weather without storms is no weather at all.