Maar, waarom hebben we pas in nederland een witte kerst als het in de bilt ligt?
Ik bedoel t kan toch ook een keertje vrijwel overal sneeuw vallen, behalve de bilt?
Kzag ergens op tv dat we de afgelopen 100 jaar maar 6 keer een witte kerst hebben gehad.
Terwijl ik me duidelijk zeker wel 2 keer kan herinneren dat het met kerst goed sneeuwde.
Sja, westerlingen. Alles draait om hun, de rest is bijzaak.
Zo wijzen ze ook graag naar Limburgers/Brabanders/Friezen/Grunningers en Tukkers. B.v. dat die domme Tukkers altijd de "n" inslikken. Terwijl hun hem nooit uitspreken (lopu, kopu, fietsu).
Ach...
Toch, Dan is die lijn niet goed getrokken, want nu gaan heel veel witte kersten, de geschiedenis in
als geen witte kerst, terwijl er daadwerkelijk wel sneeuw lag, dat vind ik geschiedenis vervuiling. lol
Maarja, who cares.
Kom mensen we gaan allemaal in de bilt kerst vieren, en neem allemaal een zak sneeuw mee! (voor de zekerheid)
@Anko: ook n tukker dan? | Gewijzigd: 12 december 2010, 20:05 uur, door Rianca
Zo wijzen ze ook graag naar Limburgers/Brabanders/Friezen/Grunningers en Tukkers. B.v. dat die domme Tukkers altijd de "n" inslikken. Terwijl hun hem nooit uitspreken (lopu, kopu, fietsu).
Ach...
Is dit hier ineens een klas geworden hier ofwa.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Zou je A.U.B. leestekens willen gebruiken. die berichten van jou zijn echt niet te lezen!
Je kunt zo net zo goed niks posten, er is toch geen touw aan vast te knopen......
eeh, je hebt toch internet? | Gewijzigd: 12 december 2010, 20:11 uur, door Brisk
Ja ik ga er ook weer voor; net de Duitse en Noorse weersites bekeken. Ik heb het vanmorgen in deze topic ook al aangegeven de week voor de Kerst verwacht men hier in Twente zelfs matige tot strenge vorst.
Verder heb ik jeuk aan mijn benen haha en dat is ook vaak een goed teken voor vorst .
Gisteren was ik een dooie mus ( trouwens bedankt voor de leuke reacties) maar ik ben nu weer een springlevende pinquin.
Het was dus een veel uitgebreider verhaal met duidelijke uitleg. Vandaar ook dat ik verwijs naar inet.
En ik heb de tijd om dat hele verhaal hier te tikken....??? Ik ben aan het werk, dus..... | Gewijzigd: 12 december 2010, 20:16 uur, door Brisk
Kan wel kaarten lezen hoor En aangezien die veel vandaag heb bekeken, kan wel raden wat ze ongeveer heeft gezegt. Niks is zeker, het word spannend omdat van veel factoren af hangt. Zoiets was zkkers? | Gewijzigd: 12 december 2010, 20:16 uur, door maarten89
Ach...
Lach jij weleens Anko? cheer up anders.. we veroordelen niemand en eigenlijk willen we gewoon allemaal sneeuw en dan worden we soms een beetje hebberig:) .. toch?