Zelfs teletext 704 is zojuist bijgewerkt?
Iemand een idee waaraan dit kan liggen! of zijn ze de kluts kwijt
een weerliefhebber
Aan de binnen komende sneeuw
Zelfs teletext 704 is zojuist bijgewerkt?
Iemand een idee waaraan dit kan liggen! of zijn ze de kluts kwijt
een weerliefhebber
Inderdaad, ze zijn de kluts kwijt, dat gebeurt wel vaker dus niets om je zorgen over te maken!
Nog even het temperatuurkaartje voor donderdag (ik blijf kaartjes voor donderdag plaatsen om duidelijk te maken dat er tot nu toe weinig verschil zit in deze verwachtingen, dit al meer dan een week lang!)
Het ijsselmeer is echt weer koud!
kijk maar naar afgelopen dagen,
was het overal 7 graden
aant ijselmeer 3 a 4 !
Wedden dat we erg koude temps aant ijsselmeer krijgen! (vooral daar bij friesland)
Laat ik daar nu precies wonen, maar het klopt inderdaad wat je zegt, was vorig jaar ook zo en nu denk ik ook weer.
Heb trouwens sneeuwbanden op mn fiets proberen te maken kan ik je afraden. Misschien moet de punt naar buiten. In ieder geval kan ik nu banden plakken.
Dit is nu humor, maar moet zeggen was het proberen waard
Die zwaaien nog met een thermometer aan een touwtje rond, pakken het onderaan vast en zeggen"stijging van temperatuur"!
hoop dat die hoeveelheden nu ook hier komen en niet die 1 tot 2 cm dat schiet niet op
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
hoop dat die hoeveelheden nu ook hier komen en niet die 1 tot 2 cm dat schiet niet op
Thahah als dat bij ons valt mogen wij met de schop ons eigen straat gaan schoonmaken voor we naar het school/werk kunnen heb hier nog geen enkele strooiwagen of wat dan ook zien voorbijkomen de voorbije koude periode (lag toen toch bijna 10cm)!
Woon wel redelijk afgelegen mag van mij altijd gebeuren zo een sneeuwdump jammer genoeg komt hij een dagje te laat om sneeuwvrij te hebben of gewoon niet op school te geraken ! Vrijdag al vakantie maarja kan ik toch lekker hele dag van genieten en wat gaan lopen in de mooie omgeving (spijtig genoeg lichte kwetsuur maarja lopen zal wel moge van de kiné ^^)
komt niet goed als er zoveel in nl valt maar is wel leuk