Hier al onder 0 want heb bevroren vliesje op emmer water. en verrekte koud de hele dag geweest.
0,4 GR OP 4MTR Hoogte. em -0,8gr op 2 mtr. En gevoels temp. -6.0 gr. | Gewijzigd: 12 december 2010, 16:04 uur, door wiggelrode
Heb trouwens sneeuwbanden op mn fiets proberen te maken kan ik je afraden. Misschien moet de punt naar buiten. In ieder geval kan ik nu banden plakken.
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Zit jaloers te zijn.Geen wintersport voor mij dit seizoen,2e kindje op komst dus....volgend jaar maar weer. | Gewijzigd: 12 december 2010, 16:17 uur, door Marga
Is ook mooi ! En de Alpen lopen gelukkig niet weg | Gewijzigd: 12 december 2010, 16:17 uur, door Marga
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
Jan of anderen, heeft iemand van jullie die link voor mij? thx alvast!
mvg, jewaitit
http://knmi.nl/waarschuwingen_en_verwachti...xtra/pluim.html
Het ijsselmeer is echt weer koud!
kijk maar naar afgelopen dagen,
was het overal 7 graden
aant ijselmeer 3 a 4 !
Wedden dat we erg koude temps aant ijsselmeer krijgen! (vooral daar bij friesland)
Mijn (on)weer foto's : Foto's
was het overal 7 graden
aant ijselmeer 3 a 4 !
Wedden dat we erg koude temps aant ijsselmeer krijgen! (vooral daar bij friesland)
De kans op sneeuw is hier dan ook groter als het kwakkelweer is.
Wel een prachtige zonsondergang en een heerlijke frisse lucht. De winter is alweer in de aanval.
was het overal 7 graden
aant ijselmeer 3 a 4 !
Ik hoop het
Vorig jaar was het hier inderdaad ook erg koud.
En nu maar hopen dat het IJsselmeer ook eventuele sneeuwval beïnvloed ( en dan wel positief natuurlijk ).
Het is (net als vorig jaar) gewoon weer lekker spannend om te zien wat de weergoden voor ons in petto hebben!!
Nog 5 nachtjes werken en zo te zien worden dat iig frisse nachtjes :s