Oke.... Mijn intrepretatie van de berichten van wat ik terug heb gelezen was dat ze toch erg hard hun best aan het doen waren om jou voorspellingen zo hard mogelijk te ontkrachten...
En nu weer terug idd naar het weer... Wordt wel tijd dat het koud wordt weer.... zat vanmorgen in mijn kleding kast naar m'n korte broek te zoeken...
Ben benieuwd wat er donderdag gaat gebeuren. Sneeuw of toch regen. Wat denk jij Jan?
GFS 00Z is op die dag iets zachter geworden.
GFS 00Z is op die dag iets zachter geworden.
Ik zeg sneeuw voor het binnenland en veel sneeuw ook, in het westen eerst regen daarna overgaand in zware sneeuwval. Dit komt omdat de temperatuur op hoogte en op 2 meter te hoog zijn voor gelijk sneeuw. Tegen de avond veranderd dat want dan gaan de temperaturen op hoogte van -4 naar -7 a -8 in de kustgebieden en de temperatuur aan de grond daalt ook
En nu weer terug idd naar het weer... Wordt wel tijd dat het koud wordt weer.... zat vanmorgen in mijn kleding kast naar m'n korte broek te zoeken...
Goede morgen all!
Die kan je niet ontkrachten. In de openingspost van het topic staat de schets van Jan. Opgemaakt op 9 december aan de hand van wat de kaarten toen zeiden. Bovendien loopt die schets nog steeds in de lijn der verwachting. Verder in het verloop van het topic enkel informatie van wat de kaarten zeggen. Wat valt hier aan te ontkrachten? Sommige mensen zijn misschien wat teleurgesteld door het enthousiasme waarmee hier wordt gereageerd op extremen. Tevens hebben bepaalde externe berichten met horror winter scenario’s ook invloed natuurlijk. | Gewijzigd: 11 december 2010, 09:33 uur, door zwoof
Ivm een begrafenis moet ik de 14de met de trein vanuit het oosten naar Rotterdam. Zijn er die dag problemen te verwachten, sneeuw etc, zodat ik andere maatregelen moet nemen?
Heel veel sterkte met het verlies, hoop dat het een beetje een droge dag wordt.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
(omdat sneeuw meestal iets later komt dan op de kaarten staat ) | Gewijzigd: 11 december 2010, 09:40 uur, door jeffreydekam
Het is van GROTE onzin dat iemand maar kan denken dat wat je vandaag "voospelt" over 1 week dan ook 100% uitkomt
Het zijn "prognoses" en het weer trekt zich daar niets van aan
@Jan en Johan > Ik blijf jullie berichten en vooral de goede uitleg volgen. Je wil niet weten wat ik het afgelopen jaar geleerd heb van jullie.
Ontopic : Donderdag ziet er wel erg bizar uit. Ik heb er zin in !
Het is van GROTE onzin dat iemand maar kan denken dat wat je vandaag "voospelt" over 1 week dan ook 100% uitkomt
Eens.
(ps, jou berichten zijn ook altijd informatief hoor... alleen jou naam is onmogelijk om foutloos te schrijven dus daarom wordt je nooit vermeld )
Ja precies! Maar bij Jan komen de "voorspellingen" toch wel aardig uit door de regel. Zoals ik zei, deze keer ook weer in de lijn der verwachting. Mooie prognose met (witte) kerst
@jan,
ik ben 1 van de vele winterliefhebbers die jou al jaren volgt (elke winter) ik ben een echte meelezer dus,
groot respect voor jouw duidelijk onderbouwde verwachtingen (heel leerzaam voor ons).
laat je dus vooral niet ontmoedigen door mensen die er helemaal niets van (willen) snappen.
keep up the good work !!!!!
Ik ben weer bijgelezen voor vandaag..
Het ziet er goed uit. De kou staat nu al een week in de kaarten dus das goed, daar hecht is meer waarde aan als 1 of twee losse runs.
Wat de sneeuw betreft dat wacht ik nog even af. Bij het KNMI kunnen ze sneeuw pas voorspellen 2 uur nadat het naar beneden kwam.
Maar ook de sneeuw verwachting ziet er goed uit. Zeker als de temperatuur 2 weken niet boven nul komt is de kans op sneeuw natuurlijk er groot daar hoef je geen Pietje P. voor te heten om dat te bedenken.
(ps, jou berichten zijn ook altijd informatief hoor... alleen jou naam is onmogelijk om foutloos te schrijven dus daarom wordt je nooit vermeld )
Zal me naam dan eens vermelden: Dennis de Bruin
ik ben 1 van de vele winterliefhebbers die jou al jaren volgt (elke winter) ik ben een echte meelezer dus,
groot respect voor jouw duidelijk onderbouwde verwachtingen (heel leerzaam voor ons).
laat je dus vooral niet ontmoedigen door mensen die er helemaal niets van (willen) snappen.
keep up the good work !!!!!
helemaal mee eens, ik ben ook zo'n meelezer ik volg ook elk bericht en vind de ontwikkelingen tot nu toe erg interessant
ga zo door
Om in stijl te blijven... Jan zn gezicht op onweer