Live Bliksemontladingen

De teller in het icoon met het onweersbuitje geeft live het actuele aantal bliksemontladingen uit onze regio weer. De dekking ligt in een vierkant om Nederland en België, waardoor er ook data van rondom Parijs, op de Noordzee en uit een deel van Duitsland wordt weergegeven.

Ontladingen

De ontladingen kun je terugvinden op de Google Maps kaart onderaan de pagina. Deze worden nog niet live bijgewerkt, voor de meest actuele ontladingen ververs je de pagina. De iconen op de kaart lopen in kleur van Geel naar Rood, waarbij Geel een 'nieuwe' ontlading is en Rood een 'oude'.

Geluid

De teller maakt geluid als het aantal bliksemontladingen verhoogt. Dus, bij een update van 0 naar 1 hoor je geluid. Je kunt dit uitschakelen met het luidspreker icoontje in de balk hierboven.

Data © Blitzortung.org / Lightningmaps.org
nl
StormTrack Beta
Inloggen
Heb je nog geen account? Dan kun je er hier eentje aanmaken!
De Bilt

Geen onweer in de buurt
Nu Live

De temperatuur bij Humain is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 01:05:39

De temperatuur bij Ernage is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:33

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:32

De temperatuur bij Mont rigi is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

22 Nov 2024 00:58:32

De temperatuur bij Retie is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 19:12:49

De temperatuur bij Ukkel is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 19:12:48

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Butler, PA; Washington, PA.

21 Nov 2024 12:27:29

NWS: Tornado Warning uitgegeven voor Allegheny, PA; Westmoreland, PA.

21 Nov 2024 12:27:28

De temperatuur bij Buzenol is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 08:43:07

De temperatuur bij Humain is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 04:02:13

De temperatuur bij Mont rigi is onder het vriespunt gekomen met voldoende luchtvochtigheid. Er is kans op gladheid in deze regio!

21 Nov 2024 04:02:13

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Cambria, PA; Somerset, PA.

21 Nov 2024 00:36:08

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Forest, PA; Indiana, PA; Jefferson, PA.

21 Nov 2024 00:09:20

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Indiana, PA; Westmoreland, PA.

21 Nov 2024 00:09:20

NWS: Severe Thunderstorm Warning uitgegeven voor Armstrong, PA; Indiana, PA; Westmoreland, PA.

20 Nov 2024 23:57:17
Actueel
1 / 4

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Kies een plaats
Beschikbare Plaatsen:
Welke meldingen wil je ontvangen?

Je kunt hieronder aangeven welke notificaties je wil ontvangen in 'Nu Live'. Standaard ontvang je alle notificaties, wil je een bepaald type melding niet langer ontvangen? Vink dan het vinkje uit. Je keuze wordt automatisch opgeslagen.

Nu Live
Welkom op onweer-online.nl! Als je je nog niet hebt geregistreerd, meld je dan nu aan op de leukste en grootste weercommunity van Nederland. Heb je al een account, log dan hier in.
densta
Lid
10 december 2010, 23:24 uur | Bericht #178685
Laat de sneeuw donderdag nacht maar vallen. Heb dan nog 2 nachdiensten en daarna 2 weken vakantie. Word ballen gooien met me zoontje. Grinnik.
Roel B
Lid
Laatste 4 prijzen van de wekelijkse fotowedstrijd
10 december 2010, 23:27 uur | Bericht #178689
[quote name='jan van ooijen' date='Dec 10 2010, 22:41' post='194257']

Thx Jan!!

Waarom deze advertentie?
Anko
Lid
10 december 2010, 23:32 uur | Bericht #178691
Kom weer aan met mijn gezeur...

Afgaande op die laatste pluimen en kaarten t/m 23-12 valt het toch allemaal reuze mee? Beetje gekwakkel rondom/onder de 0/-1.
Zit me af te vragen waar ik de resultaten van een eventuele Polar Tsunami terug moet vinden. Al die opwinding over bijzondere koude zie ik er niet in terug.

Ben ik nou de enige hierin?
10 december 2010, 23:37 uur | Bericht #178692
Citaat van Anko, vrijdag 10 december 2010, 23:32 uur Kom weer aan met mijn gezeur...

Afgaande op die laatste pluimen en kaarten t/m 23-12 valt het toch allemaal reuze mee? Beetje gekwakkel rondom/onder de 0/-1.
Zit me af te vragen waar ik de resultaten van een eventuele Polar Tsunami terug moet vinden. Al die opwinding over bijzondere koude zie ik er niet in terug.

Dat gevoel heb ik ook. Zoals ik een week eerder al aangaf ziet het er naar uit dat we op de rand zitten en blijven. Duitsland en andere landen in het O / ZO krijgen het wel zwaar te verduren zoals het er nu uitziet. Hopen dus dat de kou verder naar het westen gaat in de komende 2 weken!
Henri_1
Lid
10 december 2010, 23:37 uur | Bericht #178693
Uh de pluim gaat voor ijsdagen en 10cm sneeuw tijdens de nacht van donderdag op vrijdag kwakkelweer noem ik dat toch niet en daarbij zullen de runs waarschijnlijk nog kouder uitvallen op lange termijn omdat er ook gemiddeldes in verwerkt zitten op lange termijn!

Run van 18u was kwa neerslag minder goed als de vorigen maarja het is avond hé ^^

Temps zitten anders wel niet slecht zodra eens de lange termijn bekijken
Jeroen71
Lid
10 december 2010, 23:38 uur | Bericht #178694
3 to 6 days Snowfall (issued Fri 10 Dec at 1pm Local Time)

france_snow_next3to6days_994a.jpg
rainandsnowscalesum_metric.gif
Ben
Lid
10 december 2010, 23:40 uur | Bericht #178695
Citaat van Anko, vrijdag 10 december 2010, 23:32 uur Kom weer aan met mijn gezeur...

Ik deel je mening. Strenge vorst zie ik er niet in. Misschien een paar keer tot min 8 graden maar dat alleen voor het oosten. En die sneeuwval - eerst maar eens zien...
Koud wordt het wel, maar extreem neen dat zie ik bij de recente pluimen er ( nog ) niet in.
Anko
Lid
10 december 2010, 23:42 uur | Bericht #178696
Citaat van Love Snow, vrijdag 10 december 2010, 23:37 uur Uh de pluim gaat voor ijsdagen en 10cm sneeuw tijdens de nacht van donderdag op vrijdag kwakkelweer noem ik dat toch niet en daarbij zullen de runs waarschijnlijk nog kouder uitvallen op lange termijn omdat er ook gemiddeldes in verwerkt zitten op lange termijn!

Run van 18u was kwa neerslag minder goed als de vorigen maarja het is avond hé ^^

Temps zitten anders wel niet slecht zodra eens de lange termijn bekijken

Even rekening houdend met dat de neerslag verwachting wat mee kan vallen, zoals het de afgelopen 2 weken wel eens enorm deed hier en daar, is de temperatuur niet echt bijzonder.
Vooruit, voor de tijd van het jaar enigzins, maar extreem is het niet. Daarbij nogmaals, ik heb hier nogal wat gelezen over een eventuele Polar Tsunami. Mocht daar maar iets van waar zijn had ik wel extremere koude verwacht dan de pluimen/kaarten nu laten zien... nog maar niet te spreken als we er echt midden in kwamen te zitten.

Ik wil de pret niet bederven voor een ieder die lekker los aan het gaan is maar we zien toch nu zelf dat alles langzaam aan het bijtrekken is? Dat gebeurde 2 weken geleden ook.

Daarom verbaasd het me dat ik de enige ben die er iets over vermeld.
Henri_1
Lid
10 december 2010, 23:50 uur | Bericht #178698
Kijk jij naar de kaarten ? als je echt goed kijkt zie je een tendens en die tendens is koud misschien niet extreem maar al meerdere dagen op rij en runs op rij gaan alle modellen (zo goed als) voor koud weer!

De temp voor volgende week vrijdag om 16u30 kunnen ze inderdaad niet voorspellen maar als je 6 runs op een rij of hoeveel het er nu al zijn telkens opnieuw ziet dat het kouder wordt na het weekend en dat zowel dinsdag als donderdag al zoveel keer voorspelt is dat er sneeuw gaat komen dan lijkt de kans toch groter dat zoiets gaat gebeuren dan kwakkelweer. Ik zeg dus niet dat het tot strenge vorst zal komen maar ijsdagen komen er echt wel aan!

Daarbij is toch heel duidelijk te zien op de pluimen dat de meerderheid van de members voor koud weer gaat. Als je dan gaat zeggen van kijk er is ook 1 curve die voor +10 gaat moet je ook zeggen dat er eentje voor -20°C gaat!
Als je gewoon zonder drang naar winter of dooi naar die kaarten en pluimen kijk gaat het toch gewoon niet bepaald zomers worden. Misschien niet extreem maar het wordt kouder met grote kans op enkele ijsdagen!

Ook nog even wat over de neerlag, vorige week viel er bij mij toch bijna 10cm wat toch niet weinig is, dat de sneeuwstorm er niet kwam was ook omdat die maar een paar keer voorkwam op de runs en niet eens bij alle weermodellen.
Anko
Lid
10 december 2010, 23:57 uur | Bericht #178699
Citaat van Ben, vrijdag 10 december 2010, 23:40 uur Ik deel je mening. Strenge vorst zie ik er niet in. Misschien een paar keer tot min 8 graden maar dat alleen voor het oosten. En die sneeuwval - eerst maar eens zien...
Koud wordt het wel, maar extreem neen dat zie ik bij de recente pluimen er ( nog ) niet in.

Ja precies.
Ik zit al een dikke week te lezen dat er mogelijk een strenge koude aankomt. Ik heb zelfs vandaag een filmpje gezien van AccuWeather.com die sprak over extreme koude. "Beware" was de boodschap. Ook kaarten van gisteren en vanmiddag nog spraken over een mogelijke nacht temperatuur van -15 voor dond/vrijdag volgende week.

Maar alles is bijgetrokken en sinds afgelopen dagen is alle telkens aan het opschuiven.

Als mensen tegen me zeggen dat we strenge koude kunnen verwachten zit ik te denken aan -5 tot -10 overdag. En niet voor 1 dag, maar een tijd lang.
We hebben afgelopen 2 weken gezien dat enkel prikjes van -11/-12 niet zoveel doen. Enkel op ondergelopen weilanden kan men schaatsen. En die pret is ook alweer voorbij. Daarbij was de sneeuw aan de kustgebieden behoorlijk enorm, maar ook die pret duurde niet lang. Buiten het westen hebben we nergens een fatsoenlijke sneeuwpop kunnen maken.

Sorry als ik negatief klink maar ik ben wat behoudender geworden na de afgelopen weken en ik merk dat men bij -2 al het idee heeft dat er een strenge vorst aankomt met dik pak sneeuw en 10 dagen schaatspret.
Ben ik nou gek?
Anko
Lid
11 december 2010, 00:03 uur | Bericht #178700
Citaat van Love Snow, vrijdag 10 december 2010, 23:50 uur Kijk jij naar de kaarten ? als je echt goed kijkt zie je een tendens en die tendens is koud misschien niet extreem maar al meerdere dagen op rij en runs op rij gaan alle modellen (zo goed als) voor koud weer!

De temp voor volgende week vrijdag om 16u30 kunnen ze inderdaad niet voorspellen maar als je 6 runs op een rij of hoeveel het er nu al zijn telkens opnieuw ziet dat het kouder wordt na het weekend en dat zowel dinsdag als donderdag al zoveel keer voorspelt is dat er sneeuw gaat komen dan lijkt de kans toch groter dat zoiets gaat gebeuren dan kwakkelweer. Ik zeg dus niet dat het tot strenge vorst zal komen maar ijsdagen komen er echt wel aan!

Daarbij is toch heel duidelijk te zien op de pluimen dat de meerderheid van de members voor koud weer gaat. Als je dan gaat zeggen van kijk er is ook 1 curve die voor +10 gaat moet je ook zeggen dat er eentje voor -20°C gaat!
Als je gewoon zonder drang naar winter of dooi naar die kaarten en pluimen kijk gaat het toch gewoon niet bepaald zomers worden. Misschien niet extreem maar het wordt kouder met grote kans op enkele ijsdagen!

Ook nog even wat over de neerlag, vorige week viel er bij mij toch bijna 10cm wat toch niet weinig is, dat de sneeuwstorm er niet kwam was ook omdat die maar een paar keer voorkwam op de runs en niet eens bij alle weermodellen.

En of ik kijk naar de kaarten.
Neem deze die vanavond gepost is:

Ik zie daar een lijn met snachts rond de -3/-5 en overdag schommelend rond de 0/-1.
Die piek naar -10 neem ik even voor lief omdat die bij kan trekken. Maar wordt dat 1 nacht van -8 is er nog geen sprake van al die opwinding.

Als ik de kaart van Johann erbij pak waar je mooi die blauwe vlekken kunt zien over een periode, spreekt die van ongeveer hetzelfde.

En die sneeuw hoeveelheid. Dat kan net als de afgelopen dagen enorm varieren in heel Nederland. Zo kan Eelde en omstreken een pak krijgen van 15cm terwijl de rest een schamele cm krijgt. En als je goed kijkt is de kans aanwezig dat na 23 december de temperatuur weer gaat stijgen. Zit je weer met dooi waardoor je niets hebt aan je pak sneeuw.

Dus waar kijk jij dan naar als ik vragen mag?
11 december 2010, 00:05 uur | Bericht #178702
Anko, kan je je woonplaats invullen misschien
Niet dat ik gelijk je wil opzoeken en je huis van plan ben te beroven,
Maar is wel handig als je weet waar iemand woont als je zegt '' hier sneeuw''

Trouwens anko,

Niks is opgeschoven als je die pluim van vorige week donderdag ofzo erbij pakt was die kouinval misschien wel veel later dan deze maandag. Ik zie het redelijk positief hoor, wacht gewoon maar af
Veel lijkt er toch echt op dat het gewoon koud word
-10 kan het zeker worden of -15 (als er een zeker laagje sneeuw ligt en het is windstil + mist)
Mijn timelapse video: http://www.youtube.com/watch?v=u50lhEUOSNk
Mijn (on)weer foto's : Foto's
RobinDr
Lid
11 december 2010, 00:05 uur | Bericht #178703
Citaat van Anko, vrijdag 10 december 2010, 23:57 uur Ja precies.
Ik zit al een dikke week te lezen dat er mogelijk een strenge koude aankomt. Ik heb zelfs vandaag een filmpje gezien van AccuWeather.com die sprak over extreme koude. "Beware" was de boodschap. Ook kaarten van gisteren en vanmiddag nog spraken over een mogelijke nacht temperatuur van -15 voor dond/vrijdag volgende week.

Maar alles is bijgetrokken en sinds afgelopen dagen is alle telkens aan het opschuiven.

Als mensen tegen me zeggen dat we strenge koude kunnen verwachten zit ik te denken aan -5 tot -10 overdag. En niet voor 1 dag, maar een tijd lang.
We hebben afgelopen 2 weken gezien dat enkel prikjes van -11/-12 niet zoveel doen. Enkel op ondergelopen weilanden kan men schaatsen. En die pret is ook alweer voorbij. Daarbij was de sneeuw aan de kustgebieden behoorlijk enorm, maar ook die pret duurde niet lang. Buiten het westen hebben we nergens een fatsoenlijke sneeuwpop kunnen maken.

Sorry als ik negatief klink maar ik ben wat behoudender geworden na de afgelopen weken en ik merk dat men bij -2 al het idee heeft dat er een strenge vorst aankomt met dik pak sneeuw en 10 dagen schaatspret.
Ben ik nou gek?

Nou dat idee heb ik dus eigenlijk ook al een hele tijd. Tevens zijn er vanavond ook kaarten geplaatst van vorig jaar rond deze tijd en die komen aardig overeen met dit jaar. Hier en daar hoor je wel wat mensen over een extreem koud front praten, maar de rest is zeer terughoudend hierover. Daarom had ik begin v/d avond al een opmerking geplaatst waarom MeteoConsult niet met "betere" verwachtingen komt dan wat er nu op internet te vinden is. Enige wat ik zie en lees zijn verwachtingen over een periode van 2 weken die 'snachts -2 tot -4 aangeven en overdag rond of boven 0
11 december 2010, 00:08 uur | Bericht #178707
Ik denk Anko,

Dat je naar moet kijken dat we een volle week hebben waar de temperaturen toch wel erg dichtbij het vriespunt liggen (zoniet onder nul) en dat is al een goed teken opzich!
En dat er veel neerslag te zien is in de pluim, kom op zeg beetje positief dit soort pluimen zie je echt niet elke winter hoor!
En elke keer valt er idd een bepaalde regio buiten de boot, maar dat is gewoon het weer.
De spanning of er wat komt of niet, dat hoort er bij.
Mijn timelapse video: http://www.youtube.com/watch?v=u50lhEUOSNk
Mijn (on)weer foto's : Foto's
mbouman
Lid
11 december 2010, 00:10 uur | Bericht #178708
Citaat van Anko, vrijdag 10 december 2010, 23:57 uur Ja precies.

Ben ik nou gek?

Ik zal eerlijk zijn.... deze gedachte had ik dus ook al...
Maar om een hoop tegenspraak te voorkomen, wat eigenlijk niet uit zou moeten maken, kan ik als simpele kaart lezer ook niets anders bedenken dan dat we vrij normale waardes tegemoed zien, en niet die extreme kou die vanuit het oosten deze kant gaat uitkomen....

Dus bij deze, hebben of wij het mis gezien onze kennis misschien niehiel is, of zij hebben het mis, aan gaat alles gewoon reuze meevallen met wat ik persoonlijk denk zo'n -1 tot -2 overdag en rond de -5 a -6 s'nachts en dit blijft overdag dus schommelen rond het vriespunt.

Maar gezien ik in het westen woon... dus niet echt strenge vorst meemaak, kan het natuurlijk in het oosten flink kouder worden.....
Maar Nederland bestaat volgens mij uit 12 provincies en niet alleen uit het noord oosten....
Niet dat ik wat tegen mijn buuren iets heb ofzo...maar aangezien de temp. daar vaker lager is, betekend dit dus niet dat nederland een ijsdag heeft, want in het westen of andere delen van nederland kan het gewoon in de + zijn, zoals we de afgelopen dagen ook wel eens gemerkt hebben...

Kortom.... ieder zijn mening, maar ik als leek bekijk de kaartjes en zie tot nu toe niets bijzonders.....
Misschien heb ik het mis....misschien ook niet???? wie zal het weten....

Anko
Lid
11 december 2010, 00:12 uur | Bericht #178709
Citaat van weerfreakje, zaterdag 11 december 2010, 0:05 uur Anko, kan je je woonplaats invullen misschien
Niet dat ik gelijk je wil opzoeken en je huis van plan ben te beroven,
Maar is wel handig als je weet waar iemand woont als je zegt '' hier sneeuw''

Trouwens anko,

Niks is opgeschoven als je die pluim van vorige week donderdag ofzo erbij pakt was die kouinval misschien wel veel later dan deze maandag. Ik zie het redelijk positief hoor, wacht gewoon maar af
Veel lijkt er toch echt op dat het gewoon koud word
-10 kan het zeker worden of -15 (als er een zeker laagje sneeuw ligt en het is windstil + mist)

Twente. Roep ik al vaker.

En zeker is het aan het opschuiven. Vorige week zou de koude aanval beginnen op 12/13 december. Kan me dit geod herinneren omdat ik er nog ff met Jan zelf over had.
Die is nu al richting dond/vrij verschoven. Dat het nu nog her en der wat vriest, dit weekend ff omhoog gaat en daarna weer terug naar temps van vandaag.... noem ik geen koude aanval voor 12/13 december.

Daarbij, een nachtje met -10 vind ik geen extreme koude. Das gewoon een goede nacht vorst.
mbouman
Lid
11 december 2010, 00:16 uur | Bericht #178710
We wachten gewoon op Jan z'n visie.
Hij heeft er meer kijk op dan wij.....

Ik hoop natuurlijk wel dat die extremen hierheen komen.... maar hopen doen we allemaal....

Anko
Lid
11 december 2010, 00:16 uur | Bericht #178711
Citaat van mbouman, zaterdag 11 december 2010, 0:10 uur Ik zal eerlijk zijn.... deze gedachte had ik dus ook al...
Maar om een hoop tegenspraak te voorkomen, wat eigenlijk niet uit zou moeten maken, kan ik als simpele kaart lezer ook niets anders bedenken dan dat we vrij normale waardes tegemoed zien, en niet die extreme kou die vanuit het oosten deze kant gaat uitkomen....

Dus bij deze, hebben of wij het mis gezien onze kennis misschien niehiel is, of zij hebben het mis, aan gaat alles gewoon reuze meevallen met wat ik persoonlijk denk zo'n -1 tot -2 overdag en rond de -5 a -6 s'nachts en dit blijft overdag dus schommelen rond het vriespunt.

Maar gezien ik in het westen woon... dus niet echt strenge vorst meemaak, kan het natuurlijk in het oosten flink kouder worden.....
Maar Nederland bestaat volgens mij uit 12 provincies en niet alleen uit het noord oosten....
Niet dat ik wat tegen mijn buuren iets heb ofzo...maar aangezien de temp. daar vaker lager is, betekend dit dus niet dat nederland een ijsdag heeft, want in het westen of andere delen van nederland kan het gewoon in de + zijn, zoals we de afgelopen dagen ook wel eens gemerkt hebben...

Kortom.... ieder zijn mening, maar ik als leek bekijk de kaartjes en zie tot nu toe niets bijzonders.....
Misschien heb ik het mis....misschien ook niet???? wie zal het weten....

Dat snap ik dus ook niet.
Ik neem niemand kwalijk dat ie de kaarten van 2weken vooruit leest zoals ze zijn. Je kunt het namelijk niet zelf gaan verzinnen.

Maar ondanks dat we nu steeds meer zien dat het eigenlijk uit blijft zie ik de eforie maar door gaan alsof we op de Noordpool wonen en nergens lees ik iets in de trand van "Jongens, die voorspelde extreme kou: vergeet het maar. Het is allemaal bijgetrokken". Want dat is namelijk wat ik zie in alle kaarten/pluimen.

Of ik praat natuurlijk dikke peop en kan beter potloden gaan slijpen.
Han
Lid
11 december 2010, 00:16 uur | Bericht #178712

Blijkbaar wel!

De resultaten voor de eerder aangekondigde Polar Tsunami zitten nog steeds in de kaarten voor volgende week.
Als je dus denkt dat het dit weekeinde zou komen heb je het mis.
Dat is ook nooit gezegd/geschreven.
Voor de rest is er nog niets gewijzigd tov de verwachting die een aantal dagen geleden stond voor halverwege volgende week. Je moet alleen even geduld hebben want het is zover nog niet.

Als je alleen maar afgaat op de pluimen zul je bedrogen uitkomen.
Pluimen zijn indicatoren, meer niet. Ze geven een richting aan maar dat wil nog niet zeggen dat wat er in een pluim staat ook daadwerkelijk uitkomt. Zie het als een trend voor de komende periode, meer niet.
Ik heb mij daar ook wel eens in vergist door een pluim aan te zien als een betrouwbare verwachting op lange termijn. Dat is het dus niet en zal het ook nooit worden.

Anko
Lid
11 december 2010, 00:20 uur | Bericht #178713
Citaat van weerfreakje, zaterdag 11 december 2010, 0:08 uur Ik denk Anko,

Dat je naar moet kijken dat we een volle week hebben waar de temperaturen toch wel erg dichtbij het vriespunt liggen (zoniet onder nul) en dat is al een goed teken opzich!

Ja, zo lust ik ze ook wel.

Ik heb de laatste tijd hier veel gelezen over een flinke koude aanval. Zelfs Polar Tsunami.
Dat is nog steeds niet ingetrokken.

En nu ga je doodleuk zeggen dat -2 ook lekker is.
Tuurlijk is dat lekker en die eventuele sneeuw (nog onzekerder dan de temps zelfs) kan ook leuk zijn. Maar we zitten al dagen te discussiëren over die extreme kou die in aantocht zou zijn.

Het lijkt wel "not-done" om wat kritiek te hebben met nuchter inzicht. Nou, mijn excuus dan maar.

Terug naar boven
5 Gebruikers lezen nu dit topic, onderverdeeld in 5 gasten en 0 leden
Er zijn in totaal 27.880 topics, welke bij elkaar 448.477 reacties hebben gekregen.
Leden
We zijn met 11.606 leden.
Het nieuwste lid is AMV058.

Je moet inloggen om je berichten te kunnen lezen.
Dit topic
5 mensen bekijken nu dit topic.

Record
Op 6 december 2010 om 11.29 uur waren er 2.792 mensen tegelijkertijd online op onweer-online!
Stats
Er zijn nu 318 mensen aan het browsen op het forum. 2 Daarvan zijn ingelogd.
Van die 318, lezen 15 mensen het topic "Winter 2010/2011 discussietopic".

Sponsors en partners

Actueel op OnweerOnline.nl

De OnweerOnline stormtracker

Bekijk de radar en volg het onweer

Het Zomerdiscussietopic

Lees en schrijf mee!

Het klets- en waarneemtopic

Deel jouw weerwaarneming!

Wateroverlast

Bijzonder nat afgelopen jaar achter de rug

© 2003 - 2024 onweer-online.nl   |   Alle rechten voorbehouden   |   Algemene gebruiksvoorwaarden