Zal ervan genieten en nacht van donderdag op Vrijdag waarschijnlijk lekker laat lantarenpaalstaren !
Hopelijk gaan de runs nu niet plots de andere kant op ^^
De koude lijkt toch wel duidelijk zijn inval te doen! Daarbij is GFS wel HEEL koud als je het mij vraagt
Jan heb je er ook zo voor regio Gent? | Gewijzigd: 10 december 2010, 22:31 uur, door licen
Jammer dat ik dan examens heb..
hopelijk kom ik niet te laat op school want met de bussen weet je maar nooit, met het minste beetje sneeuw dat er ligt rijden ze niet uit of komen ze een uur te laat
Meeste sneeuw komt donderdag dan heb ik men laatste examen, heb jij nog zo lang examens misschien ?
Mogelijk valt er ook dinsdag sneeuw! Maar zoals het er nu uitziet is het thuiskomen donderdag en even geduld en dan hemelsluizen op en sneeuw ^^
Even nog een edit ^^ dat kaatje van jan ziet er niet slecht uit voor donderdag 16cm sneeuw en daarna volop ijsdagen hahahah! Temps voor dinsdag zullen ook nog bijdraaien en kouder worden denk ik.
on-topic: De runs beginnen steeds beter te worden het hele verhaal over de golfstroom is ook erg interessant maar ik denk dat daar in de komende 5 tot 10 jaar pas echt iets over te zeggen is.. | Gewijzigd: 10 december 2010, 22:44 uur, door jlammertink
on-topic: De runs beginnen steeds beter te worden het hele verhaal over de golfstroom is ook erg interessant maar ik denk dat daar in de komende 5 tot 10 jaar pas echt iets over te zeggen is..
Inderdaad dat lijkt me op vlak van echt gevolgen eerder iets voor de toekomst maar volgens mij beginnen we er de eerste prikjes van te voelen ^^
Mogelijk valt er ook dinsdag sneeuw! Maar zoals het er nu uitziet is het thuiskomen donderdag en even geduld en dan hemelsluizen op en sneeuw ^^
Even nog een edit ^^ dat kaatje van jan ziet er niet slecht uit voor donderdag 16cm sneeuw en daarna volop ijsdagen hahahah! Temps voor dinsdag zullen ook nog bijdraaien en kouder worden denk ik.
Ja, ik begin pas maandag met examens en men laatste examen is een week later pas dus ik hoop echt dat ik er niet teveel hinder van ga ondervinden
Heb nu nog 4 ex te gaan en heb er al 6 gehad ben al goed gevorderd
Hopelijk heb je niet te veel last van de sneeuw ^^
Voor mij lijkt het alleen woensdagochtend misschien moeilijk te gaan verlopen op de weg maar Donderdag/vrijdag pas 's nachts en vrijdag ochtend en dan blijf ik lekker thuis hoor
Zo denk ik er dus ook over.. De chemicalien van BP is echt grote onzin.. Niet alleen de enorme watermassa ten opzichte het beetje chemicalien, maar de warme golfstroom heeft helemaal geen verbinding met de Golf van Mexico! (na ja.. klein beetje dan) Het meeste water komt van voor de kust van Zuid Amerika, De golf van Mexico is veel te klein om de golfstroom van die gigantische watermassa's te voorzien.. verbaas je hier over de getallen die de warme golfstroom definieren..(wel eens van een PETAWATT gehoord???) http://nl.wikipedia.org/wiki/Golfstroom
Lots
Iets wat in beweging is komt niet zomaar tot stilstand en zeker niet zo een kracht met zo een grote massa! Zoiets valt normaal niet van vandaag op morge stil maar bouwt geleidelijk af.
Even ter verduidelijking het is niet bewezen dat de Golfstroom vertraagt (staat op wiki maar is niet bewezen)! Er zijn rapporten geweest maar blijkbaar waren die niet betrouwbaar. De toekomst zal het wel uitwijzen en ik ga me nu even op het winterweer van volgende week concentreren
Leuk! Jan heb je er ook zo één voor Koningshooikt of Lier postnummer 2500 Bedankt op voorhand!
Misschien zie ik wat over het hoofd, maar ik dacht dat het toch wel wat steviger ging vriezen dan dat?
Tenslotte hebben we ieder jaar wel een x aantal nachten met -4 a -5......of moet ik dan nog even verder kijken dan een week?
LOL!
Goed bezig!