Bestel op tijd want er zijn enorme wachttijden! Ik heb geluk omdat ik een bedrijf heb, maar alle kleinere afnemers staan op wachtlijsten. Dus bij deze je bent gewaarschuwd!
Stookolie..... Hmm... Das iets van vrogger. Wij hebt gas, hoeft niet op bestelling
Geweldig idee! Nog even en er staat op deze site zoveel informatie dat ik me afvraag wanneer het punt komt dat Onweer Online commercieel wordt. Je ziet in ieder geval dat al steeds meer media (GS onder andere) deze site weten te vinden!
150%
Bestel op tijd want er zijn enorme wachttijden! Ik heb geluk omdat ik een bedrijf heb, maar alle kleinere afnemers staan op wachtlijsten. Dus bij deze je bent gewaarschuwd!
Misschien meer voor belgie en duitsland (hier in oostgrens) daar stoken ook nog veel op stookolie. (onrendable gebieden voor aanleg aardgas.
Hier hebben we niks te vrezen zit boven op een aardgas bel. en het verdeelstation staat hier 1 km vandaan. Maar goed er word weer veel brandstof gevraagt om het warm te krijgen. en de echte wintermaanden moeten nog gaan komen.
Heb al meer hout verstookt dan vorig jaar om deze tijd.
Hier in de provincie word sneeuw gemeld. door binnendrijvende neerslag vanaf de wadden.. -0,7 gr.
Dat zou jammer zijn, want dan komen er belangen om de hoek kijken en het is juist de kracht van oo dat het lekker onafhankelijk kan zijn zonder dat je hoeft te schreeuwen dat je altijd goed hebt (we weten allemaal wie), of dat je niet durft te voorspellen (sneeuw hoeveelheid, lange vooruitzicht) omdat je als grote instituut daar op afgerekend wordt..
Daarom kom ik op dit forum en ik hoop dat het zo blijft. En anders misschien een donate button
ontopic: van mag de dooi goed in zetten want gisteren en vandaag spek glad in regio Arnhem..
Woon je in de buurt van Arnhem en heb je een petroleum kachel (bijv. zibro kamin), dan kun je bij Tankstation Compaan Velp gewoon uit de pomp petroleum tanken.
Het moet hier vandaag 5/6 graden worden, het is nu nog -0,3........
| Gewijzigd: 10 december 2010, 10:42 uur, door Brisk
De man is bijna 70 en zei me heel serieus, als er nu nog eens iemand iets durft te zeggen over de opwarming van de aarde.
Hij heeft van in het begin dat ze met dat woord "Global warming" afkwamen altijd gezegd dat het geldklopperij was.
En hij snapt niet dat mensen zoals Frank Deboosere er helemaal in mee gaan.
Leuke man mijn pa, kan met hem altijd bomen over serieuze dingen zoals het weer. Hij heeft geen internet, en heeft ook niet kunnen verder studeren door omstandigheden. Maar ik sta er steeds paf van dat hij zoveel weet. Ik kijk nog steeds naar hem op.
Misschien dit eens laten lezen aan je pa klikkerdeklik
Maar ja, instituten als KNMI, KMI en NASA zullen wel leugens verspreiden zeker...
Maar ja, instituten als KNMI, KMI en NASA zullen wel leugens verspreiden zeker...
Pas maar op, dit soort feiten aanhalen is heel gevaarlijk. Er kunnen namelijk heel gemakkelijk tegengestelde feiten -die net zo waar zijn- naast gelegd worden. En zo krijg je dan van die gepolariseerde en frustrerende discussies. Ook deze discussie is een geloofsdiscussie, er valt niets zelf onomstotelijk te bewijzen en je moet het hebben van de gegevens die je krijgt of zelf vindt. En je weet vast wel hoe geloofsdiscussies over het algemeen gaan......
Hij heeft toch geen internet Maar ik snap het wel, gevoelsmatig zijn de feiten van bovenstaande link nauwelijks te geloven natuurlijk.
Het moet hier vandaag 5/6 graden worden, het is nu nog -0,3........
als je dan 2000 tot 3000 liter per jaar/ (winter) verbruikt plus het op en neer rijden met een kan van 50 liter veel succes met de kou die eraan komt btw hier hebben we ook gas hoor.
ontoppic. dichte mist bij een temp van 5 gr
en de sneeuw is zo goed als weg | Gewijzigd: 10 december 2010, 11:22 uur, door kat
Euh volgens mij is het wat het is.... Je zegt het al feiten. Als het niet waar hoeft te zijn, is het ook geen feit. Als het een feit is dat de wereld over 2010 warm was, kan je moeilijk met het tegengestelde bewering/ "feit" komen. Het is wat het is, het was wat het was. Dat zijn toch feiten?