Eerste decade december is al waarschijnlijk de koudste sinds de metingen in 1901 ( noot Jan Visser).
Kan mij iemand vertellen of er nog kan worden hardgelopen volgende week 18/12/2010 in Twente bij een halve marathon. Als ik Jan van Ooijen zijn beelden zie, dan ben ik bang dat het niks wordt met het hardlopen....
Beter ski's onderbinden ?!!
Sorry streekgenoot, maar vorig jaar was het tot de 22ste heel koud, maar zeker geen witte kerst.
Eerste decade december is al waarschijnlijk de koudste sinds de metingen in 1901 ( noot Jan Visser).
Kan mij iemand vertellen of er nog kan worden hardgelopen volgende week 18/12/2010 in Twente bij een halve marathon. Als ik Jan van Ooijen zijn beelden zie, dan ben ik bang dat het niks wordt met het hardlopen....
Dan gaan we toch lekker sneeuwlopen,ik zal je komen aanmoedigen.
http://www.accuweather.com/video/704630559...xtreme-cold.asp
Ik moet zeggen, dit forum is sinds ik het ken altijd erg leerzaam en correct qua voorspellingen geweest maar met de toevoegingen van wat nieuwe weerknobbels en dan met name Johann is het weer wat leuker geworden.
Thumbs up voor het hele team!!
Act. EC-MOS voor station Twente zaterdag 18 december
Na een koude nacht met matige vorst overdag meest lichte vorst.
Af en toe sneeuwval, 3 tot 5 cm.
Ik zou gang langlaufen...
Ciao Johann
| Gewijzigd: 9 december 2010, 20:56 uur, door Alpenweerman
vorig jaar hadden we een officiële witte kerst, maar of het ook in heel NL het geval was...???
hier kan ik me nog herinneren dat er een gebroken sneeuwdek lag en dat er 2e kerstdag 's avond vrijwel niets meer lag
ik zou zeggen, Dit jaar Veel beter
hier kan ik me nog herinneren dat er een gebroken sneeuwdek lag en dat er 2e kerstdag 's avond vrijwel niets meer lag
ik zou zeggen, Dit jaar Veel beter
....en dit jaar wellicht ook op de schaats !
Hahaha leuk...de bras..
Ja daar heb ik heel wat uurtjes van mn jeugd doorgebracht.
Hey sneeuwt hier weer.. niet zo hard als vanmorgen maar toch.
Ik zie dat we volgende week weer heel wat kunnen verwachten? SUPER!!
I hope so !
kan me namelijk nog herinneren van een jaar terug dat ik het behoorlijk verleerd ben | Gewijzigd: 9 december 2010, 21:10 uur, door gerard van den brink
Dat ziet er aardig pittig uit voor de komende 2 A 3 weken... Hoe denk jij erover Jan? | Gewijzigd: 9 december 2010, 21:11 uur, door MarkNL
*filmpje*
Die Bastardi verwacht nogal wat als ik het goed begrijp. Het lijkt wel of hij een verkapte waarschuwing geeft of zie ik dat verkeerd......
Ik denk daar hetzelfde over zoals je al eerder hebt kunnen lezen in mijn stukjes. O ja, Engeland beleefd de koudste december maand in de afgelopen 100 jaar en de ergste sneeuwval sinds 1963.... Dat is nog al wat, als het daar al kan dan kan het hier helemaal!