We will See, ik zie er niks in
Koude periode komt er zeker en om eerlijk te zijn vind ik Temps overdag van +2°C niet zo storend als je weet dat we recht hebben op uh 7graden ongeveer ....
Daarbij groeit het ijs ook aan als het niet zo extreem koud is !
Sneeuw is eigenlijk nog leuker maar ik ga voor een scenario nu periode tot vlak voor Kerst Koud maar droog en dan dag voor Kerst/kerstavond/kerstdag bakken sneeuw en dat scenario verder tot ... einde van de winter ? ^^ (dit is een droomscenario hé niet echt ^^)
Flink glad hier trouwens er valt de hele dag al van allerlei prut uit de lucht vandaag. | Gewijzigd: 9 december 2010, 19:33 uur, door zwoof
Begin volgende week wordt opnieuw koudere en tijdelijk ook gestoorde of onstabiele lucht aangevoerd uit het noorden tot noordoosten. Maandag blijft het nog meestal droog met een kleine kans op sneeuwbuien maar daarna wordt veel bewolking verwacht met een grote kans op sneeuw. Het wordt overal kouder met negatieve temperaturen. Dinsdag verwachten we nachtminima tussen -2 en -9 graden en maxima tussen 0 of +1 graden aan zee en -5 graden in de Ardennen.
Begin volgende week wordt opnieuw koudere en tijdelijk ook gestoorde of onstabiele lucht aangevoerd uit het noorden tot noordoosten. Maandag blijft het nog meestal droog met een kleine kans op sneeuwbuien maar daarna wordt veel bewolking verwacht met een grote kans op sneeuw. Het wordt overal kouder met negatieve temperaturen. Dinsdag verwachten we nachtminima tussen -2 en -9 graden en maxima tussen 0 of +1 graden aan zee en -5 graden in de Ardennen.
gestoorde lucht
geweldig die taal
Ik meen dat er toch wel iets van waar was, daarnaast praat ik over een momentopname en verder in duscussie wordt het duidelijker, je moet wel een aardige openigs post hebben want alleen kaartjes schiet niemand wat op
jammer
Nou, nou, nou..... Niet zo zikkeneurig zeg. Winter is nog maar net begonnen!!! Of nu al last van een winterdipje???
Ja kan ik min of meer bevestigen. Het heeft hier in ieder geval geregend, of het echt ijzel was weet ik niet 100% zeker maar het was wel spekglad. Dat is overigens nadat die vieze pap van zondagmiddag weer bevroren is niet beter geworden. Ik heb de afgelopen 2 jaar gewoon kunnen fietsen, maar nu ging het hier toch echt niet meer en ik ben zelfs lopend een keer onderuit gegaan (en natuurlijk in de fietsenstalling waar iedereen bij was) | Gewijzigd: 9 december 2010, 19:57 uur, door The Treason Wall
Vanaf woensdag worden het echt ijsdagen!!! tot uh einde van de run is ongeveer volgend weekend dacht ik. Nu even de neerslag bekijken zodat we weten wat er allemaal uit de lucht zal komen vallen.
Dinsdag lijkt het alvast op een regendag ! (rest moet ik nog even doornemen)
Edit: had een foutje woensdag moest dinsdag zijn ^^
Onweer dagen 2012: 1 !