Ik ben een gevoelsmens, dat uit zich ook in voeling met de omringende natuur, het weer inbegrepen. In augustus dit jaar zag ik al vrij opvallende dingen gebeuren waardoor ik op zoek ging naar ''wintervoorspellingen''. Eind september kwam ik op deze site terecht.
Alhoewel ik qua professie in de medische/psychologische sector verzeild ben geraakt, heeft het weer/wolken/natuurverschijnselen vanaf mijn prille jeugd een grote plaats ingenomen. Maar ja....je kunt niet van elke hobby je beroep maken...
Het ligt niet in mijn aard om er lekker op los te babbelen, zoals in een (slow) chat. Och, wie weet, ontplooi ik ook daarin onvermoede talenten.
De winter is niet mijn favoriete jaargetijde, maar het prachtige aan ons klimaat vind ik de afwisseling. Ik heb overigens wel een favoriet jaargetijde: de lente. Als alles weer tot bloei komt of is gekomen....prachtig. Ik hou van mijn geboortemaand (mei).
Linde is mijn echte naam. En ja, ik ben naar een boom genoemd. Volgens de overlevering de boom waaronder mijn ouders elkaar voor het eerst gekust hebben. Wat ze daar verder gedaan hebben laat ik aan de imaginatie van de lezer over .
Momenteel zit ik met ziekteverlof thuis, knusjes tegen de verwarming aangedrukt op dit forum rond te struinen.
Ik eindig met een groot compliment aan allen die deze site vormgeven. Plezierig en aangenaam kennis maken!
Grtz,
Linde | Gewijzigd: 7 december 2010, 10:14 uur, door Linde
En da ge bedankt zijt zunne. 'k Zit momenteel heerlijk foto's te kijken. Kopje koffie d'r bij. Vanmorgen heb ik ook nog foto's gemaakt die ik tzt zal plaatsen.
Haha dit allemaal is voor mij precies hetzelfde
Enne Welkom op o-o