In navolging van België en Luxemburg heeft MeteoCentrale (Meteomedia, Unwetterzentrale) nu ook het hollandse (en deense) weerportaal online.
De website is te vinden onder;
hier
Vandaag wordt nog getest en wat kleine aanpassingen gedaan.
Mochten jullie nog aan of opmerkingen hebben laat ff weten dan kunnen we dat evt. aanpasen.
Ciao Johann
Oh en op de pagina: http://alarm.noodweercentrale.nl/ staat bovenin een type-foutje, er staat legende ipv legenda.
Oh en op de pagina: http://alarm.noodweercentrale.nl/ staat bovenin een type-foutje, er staat legende ipv legenda.
Net zoals bv
hier
Thx voor de correctie ! | Gewijzigd: 6 december 2010, 17:46 uur, door Alpenweerman
Zal wel handig zijn, zie dat heel veel websites gewoon hun plaatje neer dumpen en dat is het dan. Iets meer met de tijd mee gaan mag wel
Zal wel handig zijn, zie dat heel veel websites gewoon hun plaatje neer dumpen en dat is het dan. Iets meer met de tijd mee gaan mag wel
Wordt niet standaard toegepast.
Alleen voor "betalende" gebruikers
Gr Johann
hier
Thx voor de correctie !
You're welcome!
Ok ik zag het voorbeeld, ziet er goed en duidelijk uit ook met die kleuren zo.
Wel had ik er persoonlijk voor gekozen om het kaartje met de waarschuwingen standaard in het groot op de index-pagina te laten zien. In plaats van het algemene landkaartje met het weer zoals nu. Juist omdat het geen algemene weersite is, naar ik begrijp, maar een waarschuwingssite, zou ik ervoor kiezen om het waarschuwingekaartje pontificaal en expliciet op de eerste page tonen en niet pas na een doorklik.
Ok ik zag het voorbeeld, ziet er goed en duidelijk uit ook met die kleuren zo.
Wel had ik er persoonlijk voor gekozen om het kaartje met de waarschuwingen standaard in het groot op de index-pagina te laten zien. In plaats van het algemene landkaartje met het weer zoals nu. Juist omdat het geen algemene weersite is, naar ik begrijp, maar een waarschuwingssite, zou ik ervoor kiezen om het waarschuwingekaartje pontificaal en expliciet op de eerste page tonen en niet pas na een doorklik.
Is niet alleen een waarschuwingssite ( misschien een beetje misleidend door de naam)
Blader maar eens rond dan zie je een hoop aan info.
Zoals bv onder de optie weerstations diverse info, pluimen etc gebaseerd op MOS ECMWF
voorbeeld hier
Gr Johann
Zoals bv onder de optie weerstations diverse info, pluimen etc gebaseerd op MOS ECMWF
voorbeeld hier
Gr Johann
Heel erg netjes, Bookmarked
voorbeeld hier
Gr Johann
Ik heb zeker al rond gekeken en veel info kunnen ontdekken, verder begreep ik ook dat het niet alleen een waarschuwings-site zou zijn. Het is inderdaad de naam waardoor ik op het verkeerde been werd gezet. Verder een prima site en ook zeker gebookmarked!
Weeropzoeking staat idd een beetje vreemd, ik zou het vervangen door, 'weer op locatie' of zo iets dergelijks.
Tis maar een tip
Thx, "weer op locatie" inderdaad beter.
Ga het morgen voorstellen.............
Ciao Johann