als je op nieuwe berichten klikt, is het 8e linkje in de lijst geloof ik
Ok Jan,! Bedankt.
Op dinsdag kan een over de Noordzee trekkende storing de exodus van koude continentale lucht tijdelijk onderbreken. Dat proces gaat mogelijk opnieuw gepaard met sneeuw. Woensdag en donderdag keert de vrieskou weer terug. Verder vooruit kijken heeft momenteel niet veel zin.
Bron Jan Visser
Edit Jan: Bronvermelding verplicht, volgende keer verwijdering van het bericht
Yep, student je weet het wel.
Die run moet toch gewoon goed zijn voor kerst! Als ik terug ben wil ik in ieder geval wat sneeuw zien
kom ik net thuis, zeg me moeder: oja ik ben nog langs het reis bureau geweest en heb een reis naar Cuba geboekt voor de kerstvakantie, met z'n vijfen!!
alleen jammer want het ziet ernaar uit dat het weer lekker koud gaat worden, en ik hou zoo van sneeuw en kou!!
kan iemand vertellen of er veel sneeuw uit dat gebied valt boven het noorden van het land?
kom ik net thuis, zeg me moeder: oja ik ben nog langs het reis bureau geweest en heb een reis naar Cuba geboekt voor de kerstvakantie, met z'n vijfen!!
alleen jammer want het ziet ernaar uit dat het weer lekker koud gaat worden, en ik hou zoo van sneeuw en kou!!
kan iemand vertellen of er veel sneeuw uit dat gebied valt boven het noorden van het land?
Ik zit al in dat gebied. Maar hier valt de neerslag als Regen!!
EDIT: In dit geval is het nog regen maar het kan zo overgaan in (natte) sneeuw als het dieper landinwaarts komt. | Gewijzigd: 9 december 2010, 16:54 uur, door Marc wiersema
EDIT: In dit geval is het nog regen maar het kan zo overgaan in (natte) sneeuw als het dieper landinwaarts komt.
ow oke! maar regent het erg hard? ik hoop dat het hier wel gaat sneeuwen!
nu begint het opeens weer dikke vlokken te sneeuwen!!
het komt hier vast wel goed!
Ik woon in Nieuwerkerk maar ik kom out Spanje
Here is +5 en een rotzooi met het gesmolten ijs maar.............het kom goed vanaf volgende week!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!