Eerst zou het bijna 10 graden worden overdag en nu blijft de teller waarschijnlijk steken op een graad of 5.
Maar volgens mij had Jan dit vorige week al gezegt dat het allemaal niet zo hard zou gaan als voorspelt. | Gewijzigd: 9 december 2010, 12:34 uur, door Aern
Jan geeft aan in post 1186 op pagina 6o, "Bakken met sneeuw".
Ga daar nou maar vanuit voor dat weekend van 17/18/19 december.
En verder, regelmatig op dit topic lezen wat er verwacht word, de komende dagen, hoe dichter bij de datum hoe betrouwbaarder het bericht, je kunt dan altijd nog maatregelen nemen voor vertrek.
Ik ga nog staads voor een look a like als 1942 , maar dat zal niet volgende week zijn denk ik,.. een witte kerst? daar hoopt iedereen nog steeds op,..
Ga daar nou maar vanuit voor dat weekend van 17/18/19 december.
En verder, regelmatig op dit topic lezen wat er verwacht word, de komende dagen, hoe dichter bij de datum hoe betrouwbaarder het bericht, je kunt dan altijd nog maatregelen nemen voor vertrek.
Laat dat dan maar ff na het weekend vallen. Kan niet echt sneeuw gebruiken op me verjaardag
Ik snap het al dan krijg je geen visite en kadootjes hè , maar RemcoZ gaat naat de Ardennen en jij woont in Smilde daar kan qua weer heel wat verschil tussen zitten op die afstand.
Jij hebt het door Het verschil moet er dan zijn hè!!
Had het stuk al gelezen. Ziet er goed uit! Zijn beste verwachtingen!
Dus je kan er niet vanuit gaan
Je hebt wel gelijk met dat het Nu op de kaarten staat, maar mijn laatste zin geeft dacht ik toch duidelijk aan, dat hij op o-o de berichtgeving moet volgen, en hoe dichter hij bij dat weekend komt hoe betrouwbaarder de verwachting zijn, kan toch niet duidelijker?
Toch niet in het weekend hé?
Wordt dan alweer mijn zoon zijn 2 verjaardag op een rij dat er niemand kan komen door hevige sneeuwval.
Het mag van mij overal vallen maar dan niet bij mij hier in het westen
Hallo..... hier spreekt de ziektewet...
Bakken met sneeuw graag a.u.b.
Sorry voor dit offtopic berichtje, maar moest mijn collega even antwoord geven...
Goede update Jan, ziet er allemaal erg prettig uit! We gaan ons weer opmaken voor een zeer spannende tijd! Leuk!
Denk niet dat op deze site iemand daar lacherig over heeft gedaan, althans ik niet en de vaste leden | Gewijzigd: 9 december 2010, 13:21 uur, door Serge
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Alhoewel ik allesbehalve twijfel aan je deskundigheid, voor een accurate verwachting kijk ik hier en nergens anders, denk ik toch dat een slag om de arm gepast is voor wat betreft de neerslag. Naar mijn idee is het nog veel te ver vooruit, we hebben in het verleden meermalen gezien dat de neerslag veel minder wordt of zelfs helemaal verdwijnt naarmate de verwachte periode dichterbij komt. Zo ook met de koude, ik hoop echt dat het uitkomt, ik ben een groot liefhebber van diepvriestemperaturen, het kan mij niet koud genoeg, maar ook hier kan ik me periodes herinneren waarbij de temperaturen achteraf hoger uitvielen dan verwacht.
Afgelopen winter werd veel gebruik gemaakt van de WRF-modellen en het valt me op dat die nu niet getoond worden. Heeft dat een reden?