iemand?:P
Ik noem dit dus gewoon puur een >>> Hoe krijg ik rond de kerst STRESS KAART <<<
Maar goed...bekijk de blauwe vlakken... die lopen verder uit elkaar dus kan het alle kanten op gaan... erg onzeker zo te zien!!!
Of klik op 'expert weergave', dan krijg je de pluim te zien die hier ook wordt gebruikt. Ze hebben er gewoon een versimpelde weergave van gemaakt, zelfde data, ander resultaat!
Kijk ik hier wel en denk zelf... Tenmiste, dat probeer ik.
Check hier de foto: http://twitpic.com/3eam2u | Gewijzigd: 9 december 2010, 11:14 uur, door joshoon
Nou ik kan je nu al zeggen, dat is erg knap als dat gebeurd LOL
volgende week ook weer sneeuw dus mooi schaatsijs kunnen ze vergeten...
vanmorgen hier ook effe gesneeuwd.
maar er kwamen fikse sneeuwbuien het binnenland in zeg!
jammergenoeg allemaal onder ons door.. maar er koerst er al weer 1 op ons af
nu hopen dat het droge sneeuw is ipv die natte fletsen
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Nou niet de Telegraaf, Weerplaza heeft een persberichtje uitgestuurd. Het is erg vreemd om nu al over schaatsen te beginnen terwijl de kaarten bakken met sneeuw aangeven, kortom, schaatsen en sneeuw gaan niet samen. Dat hadden ze bij Weerplaza wel moeten weten denk ik
http://www.telegraaf.nl/binnenland/8450614...t___.html?p=4,1
toch wel jan jij weet veel heb jij misschien antwoord op mijn vraag een pagina terug?
Sneeuwkettingen zeker meenemen voor de zekerheid! In de Ardennen zal het zekers vriezen (toch zeeer grote kans als ze zelfs voor Vlaanderen/Nederland negatieve maxi voorspellen en soms licht positief) Dus als er neerslag valt daar zal het sneeuw zijn! Voor de rest weet ik niet wat je nog zou moeten meenemen .... Kettingen lijkt me genoeg.
Wat had je nog in gedachte misschien ?
Wat had je nog in gedachte misschien ?
thnx voor de reactie! ja lastig een sneeuw schep misschien kortom ik kan er vrijwel zeker van zijn dat daar een goeie laag sneeuw ligt? of natuurlijk gaat vallen in de tijd dat wij er zijn
lees ik het nou goed? Bakken met sneeuw? Eind volgende week?