Moest er om lachen, deze morgen hoorde ik de weerman David Dehenau (of hoe je het ook schrijft) nog zeggen dat de Duitsers gaan voor -15°C volgende week maar dat dat bij ons zeker het geval niet ging zijn.
Maar ja, Davidje zit er in de winter meestal wel naast.
ben ik aan dromen of dit is schaats weer voor Kerst?
http://www.wetterzentrale.de/pics/Rtavn3841.png
Dit bij temperaturen in het hele land onder het vriespunt ^^ En het westen zou het meeste krijgen volgens beide modellen ! Laten we hopen dat het uitkomt maar het natuurlijk nog o zo ver ;(
GFS op lange termijn nog kouder
Ja maar volgens mij komt er ook veel neerslag, dus die 11 steden tocht lijkt mij er eerst nog niet tekomen
dus sneeuw liefhebbers kunnen hun lol niet meer op (vooral hier int noorden)
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Dit bij temperaturen in het hele land onder het vriespunt ^^ En het westen zou het meeste krijgen volgens beide modellen ! Laten we hopen dat het uitkomt maar het natuurlijk nog o zo ver ;(
idd en deze ook niet echt sneeuwvrij:
Dreaming of a ....... XMas.
Leuk om te gaan volgen.
Trend lijkt koud. | Gewijzigd: 9 december 2010, 09:38 uur, door mosw
Ik ook hoor! Stel je eens voor hoe het geweest was als er niet gewaarschuwd was, dan had de ANWB toch op zijn falie gekregen waarom het spitsalarm nou uitbleef. Was hier in het Noorden echt wel glibberig hoor. Dik anderhalf uur in de auto van Sneek naar Leeuwarden... (30 km...)
We leven in een gehospitaliseerde maatschappij. Alles wordt voorgekauwd en ow wee als het voorgekauwde niet precies uitkomt. Dan wordt de ware Hollander wakker en gaat er op alle slakken kilo's zout!
Het is idd. nooit goed....Mijns inziens kun je beter te vroeg dan te laat waarschuwen, baat het niet dan schaad het niet.
Weer.-of spitsalarm is toch preventief..? Dan kun je daar op anticiperen. Terecht of onterecht lijkt mij helemaal niet aan de orde. Er is een waarschuwing uit gegaan, en dan moet je maar kijken wat je daar mee doet.