Voordat ik iedereen van een persoonlijk weerbericht ga voorzien..:P Je kan een kijkje nemen op buienradar bijvoorbeeld..
maare ik gok ( nou ja gok) zomaar dat je morgenmiddag regen hebt..
Het hangt er een beetje vanaf hoeveel sneeuw er morgenvroeg bij je valt of het in de middag nog wittig is.. maar ik zou er niet teveel op hopen...sorry..
hieronder een kaartje voor de middag.. een groen bolletje is regen.. 2 bolletjes is intensievere regen een omgekeerd driehoekje is een bui.
| Gewijzigd: 9 december 2010, 00:47 uur, door Callie-P
Volledig mee eens.. je moet echt uitkijken zeker vanacht waarbij de wegen niet "warm"gereden worden.. maar in de spits morgen in de randstad.. ik denk gewoon een normale spits met misschien vertraging door de regen maar niet door sneeuw.
Utrecht en omgeving zouden morgen wel eens een stukkie wit kunnen zijn.. de geluksvogels...grrrrr | Gewijzigd: 9 december 2010, 00:51 uur, door Callie-P
Je hebt gelijk ik had niet goed gekeken op de kaart... ( ja kan het ook niet helpen dat ik niet elk plaatsje ken..)
maare in jouw geval zou je zomaar tot 1 van de gelukkigen kunnen horen..
ow dan voor jouw special... 2 sterretjes is sneeuwval dus niet buien maar langdurig weliswaar lichte sneeuwval.
In de avond overigens krijg je echt regen... | Gewijzigd: 9 december 2010, 01:01 uur, door Callie-P
eigenlijk wil ik dit niet horen
hier regen en ik zie de laatste restjes ijs verdwijnen met een temperatuur van 4 graden boven nul... boeeeehoeee | Gewijzigd: 9 december 2010, 00:59 uur, door Callie-P
hier regen en ik zie de laatste restjes ijs verdwijnen met een temperatuur van 4 graden boven nu... boeeeehoeee
Hahah sorry :$, maar volgens mij hebben jullie afgelopen week(weken) meer sneeuw dan hier gehad .
Alhoewel ligt hier nog steeds sneeuw ook van afgelopen weken, gemixt met bevroren smeltsneeuw, wat compleet ijs is
En de takken van de bomen zijn heel mooi wit van de mist van gister.
Ik kruip nu overigens me bed in, ben benieuwd naar morgen! | Gewijzigd: 9 december 2010, 01:04 uur, door joshoon
snif ja.. maar goed ik ga pitten.. het wordt er niet beter op met het weer.
denk dat ik maar ga dammen of zo.. dan speel ik altijd met de witte stenen...is er tenminste iets wit.
denk dat ik maar ga dammen of zo.. dan speel ik altijd met de witte stenen...is er tenminste iets wit.
Kom je hier heen joh, hier ligt mooi laagje sneeuw, en je kan rustig op het ijs op de vijver een stukkie schaatsen.
De takken van de bomen zijn ook heel mooi wit, wat een prachtig gezicht geeft danzkij de mist van gister en eergister.
Ik ga nu ook slapen, nog ff muziekje afluisteren, wat ik altijd doe voor het slapen.
En dan blijven hopen op een laagje sneeuw van 5+ cm, want dan ga ik altijd met me blote voeten in de sneeuw, om het eens goed te vieren
Fototje van sneeuw hiero, alleen je ziet het amper: http://twitpic.com/3e6ivq | Gewijzigd: 9 december 2010, 01:08 uur, door joshoon
maare in jouw geval zou je zomaar tot 1 van de gelukkigen kunnen horen..
ow dan voor jouw special... 2 sterretjes is sneeuwval dus niet buien maar langdurig weliswaar lichte sneeuwval.
In de avond overigens krijg je echt regen...
geeft niet is in de avond en hebben we toch ff de lekkere sfeer gehad! duurt tot 18,00 uur daarna vind ik het best!
Inmiddels naderen er vanuit het noordwesten een paar buitjes, dus nu maar eens kijken wat er ( letterlijk en figuurlijk ) van boven komt.
Vriezen doet het in elk geval nog wel.
Klopt heb die flits en donderklap ook gehoord, hier in Friesland nu al veel ongelukken volgens Omrop Fryslan, dus iedereen goed opgepast als je de weg op gaat!
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/