Een aantal vrienden en collegea's van mij vragen mij wel eens wat voor weer het morgen of de opvolgende dagen word. Ik wil niet gaan lopen slijmen ofzow, maar sinds ik op onweer online het weer volg en elke dag het weerbericht van Jan op onweer-online lees, ik deze mensen een duidelijker en accurater weerbeeld kan geven dan eerdere jaren, toen ik het weer nog altijd in het nieuws op de tv volgde.
Ohja daarbij wil ik nog even zeggen dat ik het weerbericht van piet eigenlijk nooit heb gekeken, ik keek meestal naar Ned 1 of RTL 4.
back on-topic | Gewijzigd: 8 december 2010, 20:46 uur, door weerfanaat
Daar heb je nu een punt meenstal is er een soort van haat en nijt de ene wil het beter dan een andere en hopen dat ze er dicht bij zitten maar je hoort ze zelden anderedag dat ze er radicaal naast zaten.
Een beter samen werking zou beter zijn. maar dat lukt nooit. dat zie je op alle uiteenlopende blogs. van a tot z meningen en visies worden vaak niet getollereerd. en draaid uit op een vervuiling van een soort blog. dat is nu eenmaal de werkwijze van een mens.
Natuurlijk heeft elk zijn kwaliteiten. geen mens is gelijk. en vaak strand het op personen die een andermans kwaliteiten niet begrijpen.omdat ze verschillende info kunnen verkrijgen van bronnen die heel verschillend kunnen zijn. en dat is meenst heilig voor mensen die zich er mee bezig houden.
Maar hier op het forum en vooral de prognoses van jou verdient een pluimpje (om mij een gouden lintje) Maar je moet altijd in de gaten houden dat er mensen mee loeren die door schuifkarren dichter bij het vuur zitten.. en jou totaal niet warderen want ze willen geen concurentie. Maar toch raad ik ieder aan aan mijn zijde om voor de laatste weersvoorspelling even hier op de site te kijken.
Helemaal niet om jou een veer in de k##t te steken zoals wij hier dat zeggen. maar ik kom niet op sites waar geen toegevoegde waarde is. en dat is hier wel het geval!!
En nu weer ontopic: heb mijn gal er uit gejast.
Hier nog steeds droog en verrekte koud. temp zakt nog iets -5,3 gr en er komt iets meer wind opzetten.
Dat is een behoorlijk pak in weinig tijd! Alleen zijn het steeds afzonderlijke buitjes, da's dan weer jammer. Deze intensiteit zou je eigenlijk uren achtereen moeten hebben. Kan het nog eens leuk oplopen!
Dit zou perfect zijn voor de ijsgroei, hoelang is de verwachting dat de sneeuw uitblijft? lang genoeg om schaatsijs te krijgen?