Ze kunnen duizenden jaren terug kijken, dan zal 200 jaar ook wel lukken | Gewijzigd: 8 december 2010, 20:19 uur, door WimBaens
En als je de guidance van het KNMI mag geloven (en wat al geplaatst was hier in het forum) kunnen we morgenmiddag enkele cm's verwachten aangezien we aan de koude kant van het golfje zitten die over NL trekt.
Als het zwaar is, moet het toch wel snel vallen...
Foto/film materiaal? | Gewijzigd: 8 december 2010, 20:24 uur, door Kalle1979
een paar 100 jaar
heb je een linkie dan???
Das fijn voor je!
Ik zou zeggen, ren naar buiten, houd je handen open en sparen maar!!
En maak maar 'ns gauw n mooie foto.....
kans op ijsdagen en winterse neerslag vanaf de 13e
ook heeft joe bastardi een nieuw filmpje waarin hij zegt dat de periode richting kerst vergelijkbaar wordt met de koude die we gehad hebben eind nov-begin dec:
http://www.accuweather.com/video/700277018...hannel=vbbastaj
foto's???????????????????????????
(je caps lock staat volgens mij aan, dit komt een beetje schreeuwerig over.
Misschien zou je volgende x tekst vetgedrukt moeten maken, om het overzichtelijk te houden )
Tevens las ik laatst dat het aanvallen van weermannen/vrouwen niet gepast was.
En moet er aan toevoegen dat wij hier in het noorden meer aan p.p hebben dan al die showmasters die achter de beeldschermen bij je in de huiskamer verschijnt.
Het zelfde met Jan.v. een deskundige man/ maar hier hechten we weinig waarde aan hem. das met alle westerse en zuiderlingen. hebben vaker meegemaakt met hun gezegde de buien trekken via het n.oordoosten het land uit.
Maar 0,1% klopt er van. dan verkondiggen ze in het noord oosten vaak de heledag regen terwijl hier geen drup valt. en nog veel meer van die wazige progn. die van geen rand of kant kloppen.
Ik zeg maar zo elke gewest heeft zijn eigen weerman of vrouw en laten ze zich richten op hun nabije parochie. maar het meenste info komt uit 1 pot en praten meenstal ook daarnaar.
Daarom hecht ik meer waarde die op iets meer amaturistische wijze het weer brengen die vaker de situatie beter in de greep hebben dan diegene die er op zijn de beste weerman en vrouw in de wa8t te slepen. niet omdat ze het vaak bij de rechte eind hebben maar om andere zaken (gladde tongen)
Dit is niet speciaal gericht op jou jan. maar de concurentie strijd door grof betaalde weermannen en vrouwen komt het weersvoorspelling niet ten goede.
Dat zie je nu al met weersallarms ze komen er heel laat mee of helemaal niet. dat is al ontstaan omdat ze int verleden vaak op hun smoel gingen. en het eccon. schade toe brachten.
Maar toch neem ik mijn petje er voor af dat ze dat werk willen doen. want je kunt er haast geen eer vanaf halen.
Het weer is meest onvoorspelbaar. zelfs de knapste koppen met berekeningen en inzicht in weerkaarten stromingen e.d zitten er vaak kilometers naast.
Gelukkig zijn het allemaal maal voorspelingen en mag de tolerantie groot zijn .. daar noem ik de beste weerman of vrouw waarvan jaarlijks voorspellingen zijn opgeslagen en grotendeels heel dicht er bij zaten een superieur.. ongeacht of hij Jantje of Pietje heet.
Misschien is deze opmerking niet gepast dan sorry maar wilde het wel ff lozen.
kans op ijsdagen en winterse neerslag vanaf de 13e
ook heeft joe bastardi een nieuw filmpje waarin hij zegt dat de periode richting kerst vergelijkbaar wordt met de koude die we gehad hebben eind nov-begin dec:
http://www.accuweather.com/video/700277018...hannel=vbbastaj
yesssssssss let it come!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! we're ready for it!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Netjes verwoord!! Maar het siert hem niet als hij op zijn eigen blog iets zet wat van een andere site afkomt, zijn verwachtingen van offenbach die hij maakt zijn daarin tegen wel er leuk om te lezen, persoonlijk vind ik dat hij zich daar mee bezig moet houden en dat daar zijn kwaliteiten liggen
(enz. enz. enz. enz.)
wow, das een heel verhaal
maar er zitten zeker wel goeie punten tussen ja
Ik wil ook weer even sneeuw
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/