Het wordt tijd dat die russische beer eens wakker gaat worden, en zo rond de 18e opmars gaat maken richting ons landje.
De kerstdagen zijn nog een tijdje vooruit dus zover kunnen we nog niet kijken.
Zou toch zo mooi zijn als we allemaal een witte en koude kerst zullen krijgen.... maar jahh.. dat hopen we elk jaar weer.
Laten we afwachten wat de volgende modellen berekenen, want er zullen er nog vele volgen...
Hoop dat de kou erin blijft en we na de warmtegolf een extreem koude periode tegemoed gaan lopen.
Ook de jaarwisseling zou misschien nog wel eens koud uit kunnen gaan pakken.... maar goed... heb geen glazen bol dus afwachten maar....
Een ding hoop ik dus niet...... een groene en regenachtige kerst en oud en nieuw!!!
Bedankt he jan..... Moet ik nou echt op je worden ???
hahahah.. ach ja... persoonlijk hou ik ook van een leuk stukje vuurwerk op zo'n avond... dus die regen van jou mag weg blijven.....
Maar goed.... als je nou eens in je glazenbol verwachtingsboek gaat kijken..... wat denk je dan persoonlijk zelf over het verloop van de aankomende kou ???
Is gewoon weer een tijdelijke aanval, of wordt dit echt een serieus monster ???
hahahah.. ach ja... persoonlijk hou ik ook van een leuk stukje vuurwerk op zo'n avond... dus die regen van jou mag weg blijven.....
Maar goed.... als je nou eens in je glazenbol verwachtingsboek gaat kijken..... wat denk je dan persoonlijk zelf over het verloop van de aankomende kou ???
Is gewoon weer een tijdelijke aanval, of wordt dit echt een serieus monster ???
Ik zie dat wij vlak bij elkaar wonen(Hoogvliet)dus wij zijn die kwakkelboel wel gewent toch?Alleen al door het Botlekgebied is het hier 3 graden warmer!Maar ik hoop ook op een lekker koude periode.Schaatsen met de kids in de kerstvakantie.Heerlijk!!!
overal gaat t tekeer... behalve boven je eigen huissie... en alles trekt langs je heen
Haha, lol! Zeker toepasselijk en erg herkenbaar dat gevoel!
Het wordt tijd dat die russische beer eens wakker gaat worden, en zo rond de 18e opmars gaat maken richting ons landje.
De kerstdagen zijn nog een tijdje vooruit dus zover kunnen we nog niet kijken.
Nee maar zoals hier regelmatig is te lezen de laatste tijd is er wel een Russichische beer die aanstalten maakt om deze richting op te komen, dus wie weet gaat het allemaal nog lukken, zou idd leuk zijn voor de festdagen!
P.s. Was dat ijs-buiten-feest van jou nog doorgegaan vorig jaar?
| Gewijzigd: 8 december 2010, 12:27 uur, door Tyshane
http://www.buienradar.nl/wb.aspx?bron=2
We zaten net aan de rand van de bui. Veel is er niet gevallen (gebroken dek) Het sneeuwt nog steeds licht hier.
(gestopt inmiddels) | Gewijzigd: 8 december 2010, 12:43 uur, door zwoof
Nee maar zoals hier regelmatig is te lezen de laatste tijd is er wel een Russichische beer die aanstalten maakt om deze richting op te komen, dus wie weet gaat het allemaal nog lukken, zou idd leuk zijn voor de festdagen!
P.s. Was dat ijs-buiten-feest van jou nog doorgegaan vorig jaar?
Nee, helaas was er te veel dooi... (dus water) op het ijs aanwezig om deze muziek op ijs dag door te laten gaan...
Nu maar weer hopen op dit jaar..... kunstijsbaan is dit keer geen geld voor...dus jahh... je moet toch wat .... maar leuk dat je dat nog weet te herrineren.... sta er van te kijken.....
Hoe staat het momenteel met de kans in percentage op een witte kerst?
Volledige dagen met sneeuwdek: 7
Dagen met deels sneeuwdek: 2
Vaste sneeuw: 4 * Laatste 01-02-2019
Smeltende sneeuw: 1 * Laatste 02-02-2019
Hagel: 4
Velp 2018:
Smeltende sneeuw: 6
Vaste Sneeuw: 6
Hagel: 8
Weerlicht: 6
Onweer: 24 (1 onweersdag in Velp gemist toen ik in Duitsland was)
Velp 2017:
Dagen met sneeuwdek: 34 (waarvan 21 in januari, 6 in februari en 7 in december)
Vaste sneeuw: 12
Smeltende sneeuw: 6
Hagel: 13
Weerlicht: 6
Onweer: 21
ook het zuidoosten van nl. vooral in zuid-limburg waar ik zit gaat er vol mee te maken krijgen! ik denk 5 tot 10cm maar in de ardennen mogelijk 30 cm verse sneeuw!