:) Was ik inderdaad ff vergeten, lol, sorry! Het is wel spannend om dit in de gaten te houden, houdt dit, net als vorig jaar, vaak verband met de stroming in de stratosfeer, en dan vooral de arctic vortex? of is daar geen zinnig woord over te zeggen?
Als alle blokkades zo sterk en groot zijn als die van volgende week lijkt te worden, moet er ergens anders ook een sterke tegenhanger zijn, de atmosfeer zoekt altijd naar evenwicht. Ben benieuwd!
ps gevonden! groot laag boven Scandinavie lol ff beter kijken hier | Gewijzigd: 7 december 2010, 23:47 uur, door stratocumulus
De 18Z laat in het UGKB trouwens het hele poolgebied veranderen in één groot hoog, virtueel genieten op zijn best weer vanavond!
Het is allemaal te mooi om waar te zijn denk ik soms wel. Virtueel ziet het er allemaal gelikt uit, maar moet eerst maar eens waarheid worden.
Lol, dat denk ik ook, dan zullen velen (vooral de Nederlanders, lol) weer klagen dat het zo koud is.
en voor mijn gemeente :
Lier (2500)
Waarschuwing vooraf zware sneeuwval, waarschuwingsniveau oranje verwacht
geldig van: woensdag, 8. dec 2010, 02:00
geldig tot: woensdag, 8. dec 2010, 20:00
geldig voor: alle hoogtes Woensdag is er tijdelijk krachtige sneeuwval mogelijk.
| Gewijzigd: 8 december 2010, 00:14 uur, door Katrien Michiels
Als een Nederlander niet klaagt is hij dood Deze Nederlander niet hoor, die gaat in zijn eentje een polonaise op straat lopen ...... Als ik tenminste niet op mijn platte plaat ga zoals vanmiddag. Er ligt hier gewoon ijs op straat................
Hier zeggen wij als de pastoor niet meer vraagt en de tuinder niet meer klaagt dan vergaat de wereld.
Ik ben geen tuinder maar ga zekers klagen LOL