misschien zuid-westen van brabant ook nog wel een paar verdwaalde vlokjes?
Zie het maar gewoon als een leuke alternatieve weergave van het uitstromen van koude, polaire lucht. Met andere woorden: het wordt kouder. Hoe koud het daadwerkelijk zal worden is nog niets van te zeggen, maar de trend is gezet.
Gevolgen: warme kleding aantrekken. | Gewijzigd: 7 december 2010, 14:54 uur, door Rutte31
Lees hier verder: http://forum.onweer-online.nl/index.php?s=...st&p=192768
@Jan, zit daar geen foutje in: "...Een belangrijk verschil is bijvoorbeeld dat het Europese model de sneeuw verder ons land binnen laat komen dan het Engelse model doet. Ook in de timing zitten enige verschillen. De Europeanen laten de sneeuw bijvoorbeeld eerder het land binnenschuiven en later weer wegtrekken dan het Europese model doet." ?
Oja, leuk stukkie.
Lol, zie dat meteo consult het gedaan heeft | Gewijzigd: 7 december 2010, 15:10 uur, door mosw
Oja, leuk stukkie.
Dank je voor oplettendheid... Zal het even aanpassen
hmmmz, dacht dat dit een invulling is van je vrijet ijd
ik wacht geduldig
Nouja, met de mist wordt het ook alweer mooi wit en er ligt hier en daar nog wat sneeuw...
H2O Hotel Terschelling: Mijn werk en weerchasecentrum. Hotelkamers met fantastisch uitzicht over de wolken!
Verdorie!! Ik lees steeds POLDER tsunami
En da's best verontrustend als je in Almere woont zult u als oplettende lezer begrijpen | Gewijzigd: 7 december 2010, 16:33 uur, door olivetomato
Lol, ze mag er niet over praten wat er op lange termijn gaat gebeuren. Spreek uit ervaring. Ze verdiend de titel niet eens van beste weervrouw van het jaar, in mijn ogen heeft er maar 1 het redelijk goed gedaan en dat is Reinier v/d Berg. Wat betreft die dooi, dat wisten wij hier nog niet Maar goed, wat zei gezegd heeft over die "dooi" is hier al een week bekend. Jammer dat ze dat hogedrukgebied wegwuift terwijl het wel op de kaarten staat, zowel op ECMWF als GFS. O nee ik weet het al, ze gebruiken UKMO want dan kunnen ze er weer flink naast zitten net zo als de afgelopen weken
Bron: http://severeweatheroutlook.blogspot.com/
hahaha. Man, Ik krijg het idee dat zelfs IK al verder vooruit kan kijken dan vriendin Helga. Of ze moet hier ook komen, dan zitten we ongeveer op t zelfde niveau