Hoe diep is die sloot, en is het stilstaand water?
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de grotere rivieren/kanalen en meren, waarop bijv. ook toertochten worden georganiseerd. Bij kleinere sloten en vijvers gaat het natuurlijk sneller.
Ik ben vooral nieuwsgierig naar de grotere rivieren/kanalen en meren, waarop bijv. ook toertochten worden georganiseerd. Bij kleinere sloten en vijvers gaat het natuurlijk sneller.
Dit is een sloot van 10 meter breed/3 meter diep, is pas dinsdagnacht dichtgevroren met keiharde wind, het ijs is dus erg ribbelig maar toen het eenmaal dicht lag is het hard gegaan. vrijdagochtend kon je er al op.
Grote meren en plassen weet ik de status niet van.
Ik zag net iets op de radar voorbij komen voor morgen, klopt dit ? mss morgen wat sneeuw in het noorden ?
Onweer dagen 2012: 1 !
Die 18u run ( GFS ) kan inderdaad regelrecht de shredder in, maar de 12 u run begon er toch wel op te lijken hoor... Natuurlijk moeten we een slag om de arm houden want het is allemaal nog ver weg, maar toch staat het al een paar daagjes in de kaarten, en dat was met de afgelopen koude periode ook het geval.
en voor 48 u later...
Witte Kerst !
Wel mistig hier, bah. Niks aan die donkere dagen - ik hoop als het gaat vriezen ook een lekker zonnetje erbij svp.
komend weekend > beetje lente: 7 graden !! Brood smeren en de weg op......
en Waar is HIER??????????
ff woonplaats invoeren bij profiel, zou wel zo handig zijn
ff woonplaats invoeren bij profiel, zou wel zo handig zijn
Ah, zeker niet opgeslagen. Ik dacht toch echt dat ik dat gedaan had. Anywaytjes, 'hier' is in dit geval Ridderkerk, net iets ten zuidoosten van Rotterdam.
OK! dit is een kleine moeite en een stuk duidelijker ook nog
Back on-topic
Qua weer in Almelo, het is wel mistig maar gelukkig zit het hier niet potdicht. Temperatuur zakte net van -1,4 naar -2. Nu het iets lichter word is te zien dat de rijp niet echt aanzet, maar wellicht komt dat nog. Lv 99%
Kijk uit onderweg en een prettige dag!
Gefeliciteerd! en fijne dag.
Hier in Wormerveer, mist en glad bij 0gr.