Dit ziet er erg brr uit. http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/wee.../nederland.html
is er een manier om die filmpjes direct hier te plaatsen Johan/Jan? (als het gewenst is tenminste)
weer spek glad overal
en oja blijkt helga van leur weer de prijs te hebben gewonnen voor beste weerman/vrouw
zou ze de info stiekum hier vandaan halen hahahaha
Helga van Leur, met die aardappel in d'r keel. God bewaar me, wat kan dat mens kinderlijk en bekakt ouweneelen. Echt Gooische Matras
Doe dan maar Erwin Krulhaar ( ook niet alles, maar je mot toch wat)
Dit ziet er erg brr uit. http://www.noodweercentrale.nl/nl/weer/wee.../nederland.html
is er een manier om die filmpjes direct hier te plaatsen Johan/Jan? (als het gewenst is tenminste)
Uhh, is niet "mijn" site hoor.
MeteoCentrale (in Nederland dus NoodweerCentrale) is een groot Meteo platform destijds opgezet door Jörg Kachelmann (CH) en is de concurrent van oa. MeteoSchweiz. (de off. zwitserse Meteo dienst).
In Nederland een beetje te vergelijken met MC versus KNMI.
Ik ben hier in CH bij hen "in dienst" en heb oa. meegeholpen aan de vertalingen vanuit het duits, vandaar.
Overigens wordt de centrale 24 uur per dag bemand door meteorologen die oa. de verwachtingen en alarmen uitgeven, nu dus ook voor Nederland.
Ciao Johann | Gewijzigd: 6 december 2010, 19:18 uur, door Alpenweerman
volgens yr.no zou hier zelfs 11 cm vallen is dat realistisch?
off-topic Waha lol om te zien hoe ijsland nauwelijks in het blauw komt te staan
Ik heb gehoord dat er een dipje aankomt aankomend weekend? Kan iemand zeggen wat dat met de sneeuw in de ardennen zal doen? Zullen zij iets merken van het dipje?
Alvast bedankt,
TaL
Mist geeft vorst in de kist.
Potdicht hier. en met -0,6 gr gevaarlijk bij de weg,, En nu ff achter de brand aan..pieper gaat af middel industriebrand alhier.. ff bij warmen..
Lots
In Winterswijk nu -1,9
YoWindow gaf net even -4 aan ? nu -3 iig.
Begint ook erg mistig te worden.
In Julianadorp ook weer dik onder nul...!
Alle seinen staan op groen, zeker als je ziet dat de Noordzee nu al zo "koud" is...
Was de zee een stuk bevroren in 1963? weet iemand dat?
Dat lijkt wel zo bijzonder om dat mee te maken...
Ik heb gehoord dat er een dipje aankomt aankomend weekend? Kan iemand zeggen wat dat met de sneeuw in de ardennen zal doen? Zullen zij iets merken van het dipje?
Alvast bedankt,
TaL
Waarschijnlijk zal het daar zeker op de hoger gelegen delen zo goed als niet dooien mogelijk wel heel licht positieve temperaturen maar een laag van 30-40cm sneeuw smelt niet weg na 1 dagje 1°C à2°C maar het is alleszins geen goed nieuws voor de Ardennen dat dipje. Maar het is slechts van heel kort duurt. (mogelijk dooit het daar zelfs niet dit is al een beetje het slechtste scenario voor hen op dit moment)
Wow da hogedrukgebied boven Groenland lijkt echt reusachtig!
Iemand enig idee wat de gevolgen zijn van een Polar-Tsunamië ? Bakken sneeuw + ijskoud ??
De temperatuur van het zeewater zit al stevig onder de waarden van vorig jaar, 4°c verschil als ik met niet vergis.
Toch een opmerkelijk verschil als je het mij vraagt en als het echt weer barkoud gaat worden de komende weken (na 13de) dan vraag ik me af waar we zullen begin januari ....
volgens yr.no zou hier zelfs 11 cm vallen is dat realistisch?
De lokale weermannen in Zuid Limburg voorspellen hier woensdag ook sneeuw.
Denk alleen niet dat het zo´n grote hoeveelheden zullen zijn.....afwachten dus
Alle seinen staan op groen, zeker als je ziet dat de Noordzee nu al zo "koud" is...
Was de zee een stuk bevroren in 1963? weet iemand dat?
Dat lijkt wel zo bijzonder om dat mee te maken...
Mn vader vertelde altijd dat de branding op een gegeven moment bevroren was, maar of dat waar is????
Iemand?!
http://home.hccnet.nl/v.d.horn/meteopagina...temperatuur.htm
dit is de huidige:
edit: wim b heeft een betere | Gewijzigd: 6 december 2010, 19:43 uur, door df310
En met kerst weer een dooiaanval net als vorig jaar?