Tuurlijk we zullen vast nog wel genoeg koude dagen en sneeuw krijgen maar een Polar Tsunami? Kom op mensen.
Ook ik hou van een goede pot winter met kou en sneeuw maar ik zie het niet zo snel gebeuren, we wonen toch niet in Mongolie?
Hoewel die gasten van the new kids daar wel anders over denken haha.
Ja, de kaarten liggen er nu goed voor, maar het zijn verwachtingen van weken vooruit, daar kan je nog niet zo heel veel mee, er kan nog zoveel veranderen, het kan beter worden, maar ook slechter.
Laten we rustig afwachten wat de komende 6/7 runs gaan doen. Mochten deze runs consequent blijven, dan maken we meer kans op deze koude-inval, toch? Dit is wel heel voorbarig nu.
Ik denk dat een ieder dat zelf wel kan bepalen hoe hij of zij hier mee om wil gaan. De mensen die hier de verwachtingen schrijven, doen dat op basis van de nu beschikbare info, iedereen weet nu zo langzamerhand wel hoe dat nu werkt. Er zijn dus geen garanties aan verbonden.
Verder kan ieder voor zich bepalen of je je er op gaat verheugen of er vanuit zal gaan dat het toch niet doorgaat. Ik verheug me zelf nogal snel, maar hou er altijd rekening mee dat het niet uit komt... om teleurstelling te voorkomen. Zo heb ik wel de voorpret.
Tuurlijk we zullen vast nog wel genoeg koude dagen en sneeuw krijgen maar een Polar Tsunami? Kom op mensen.
Ook ik hou van een goede pot winter met kou en sneeuw maar ik zie het niet zo snel gebeuren, we wonen toch niet in Mongolie?
Hoewel die gasten van the new kids daar wel anders over denken haha.
Als je nou de moeite nam om wat pagina's terug te lezen ,dan zag je dat het Jan was die erover begon . | Gewijzigd: 6 december 2010, 15:18 uur, door mochino
Dat bedoel ik ook, Jan heeft er nu al spijt van dat hij dit heeft gezegd.
Helpt natuurlijk wel om de boel hier wat levendig te houden.
0.0gr gevaarlijk weer vooral straks gladheid/duisternis/mist. zicht hier 150 mtr.
ZAMG: 06-12-2010 / 1200 UTC
Maar is aluit elkaar
ZAMG: 06-12-2010 / 13:30 UTC
Zou wel leuk zijn als zo'n ding een keer echt af komt zakken........ | Gewijzigd: 6 december 2010, 15:35 uur, door Brisk
Had gister al een vermoeden maar werdt mij onkent. vorige topic. http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...305&st=2540
Is niet van vorig jaar zie maar http://www.knmi.nl/satrep/latest.htm | Gewijzigd: 6 december 2010, 15:41 uur, door wiggelrode
Het zit nu op ruim 6 graden.
Zo te zien zitten de watertemps nu dus al op het niveau van februari vorig jaar. Goed nieuws voor de winterliefhebber! | Gewijzigd: 6 december 2010, 15:48 uur, door santona
edit: even kleine bug eruit gehaald
zie: http://forum.onweer-online.nl/index.php?sh...t=0#entry184356 | Gewijzigd: 6 december 2010, 19:35 uur, door xzaz
nu al weer de hele dag dichte mist hier!
en de straat begint nu al onder de kleine kerstlichtjes te zitten!
zelfs mijn School ging net toen ik weg ging de boel versieren!
(kunst)kerstbomen slingers lichtjes kerst takken etc,!
en de christmas channel is on the air!
oftewel.................>>>
Alleen het Sneeuw ontbreekt !