Zeker bij ijs altijd in zijn 2 wegrijden en snel doorschakelen naar een hogere versnelling om het aantal toeren zo laag mogelijk te houden...
Ik was net 10 meter aan het optrekken Gaat om een bocht, klein stukje weg en de de oprit naar de 100 km weg.
Ik kon niet eens in z'n 2 komen omdat er aan andere auto aankwam en ik dus moest remmen ( ook al reed ik niet hard )
Maar goed, we hebben het overleefd
Hier is het nog mistig en vriest het nog steeds.
Ben benieuwd hoe de weg zo is als ik klaar ben met werken ....
Ik kon niet eens in z'n 2 komen omdat er aan andere auto aankwam en ik dus moest remmen ( ook al reed ik niet hard )
Maar goed, we hebben het overleefd
Hier is het nog mistig en vriest het nog steeds.
Ben benieuwd hoe de weg zo is als ik klaar ben met werken ....
als het goed is is de ijzel dan weg..., tenminste dat zeggen ze..
idd, we worden toch altijd weer teleurgesteld !
Vernederland... | Gewijzigd: 6 december 2010, 13:46 uur, door Zynex
Het gaat me voornamelijk om de koude opbouw, neerlag is al helemaal niet betrouwbaar meer voor zover weg.
( temps natuurlijk ook niet, maar goed )
Dit neerslagkaartje hoort bij de temps:
[Lekker weer hier in de Noordkop...
Vrijdag bakken met sneeuw, vandaag super weer...wel koud!
Wat een woord trouwens PolarTsunamie...staat het in de Dikke van Dalen? | Gewijzigd: 6 december 2010, 14:14 uur, door Hoffies
Vanmorgen was het 0 graden een uurtje geleden was het + 2.2 en nu is het + 0.7
En de mist weet ook niet wat ie wil.
Zo komt het zonnetje er een beetje door heen en 5 min later is het zicht nog maar 100 meter.
Heeft de mist zoveel invloed op de temperatuur?
Ja, de kaarten liggen er nu goed voor, maar het zijn verwachtingen van weken vooruit, daar kan je nog niet zo heel veel mee, er kan nog zoveel veranderen, het kan beter worden, maar ook slechter.
Laten we rustig afwachten wat de komende 6/7 runs gaan doen. Mochten deze runs consequent blijven, dan maken we meer kans op deze koude-inval, toch? Dit is wel heel voorbarig nu.
Ja, de kaarten liggen er nu goed voor, maar het zijn verwachtingen van weken vooruit, daar kan je nog niet zo heel veel mee, er kan nog zoveel veranderen, het kan beter worden, maar ook slechter.
Laten we rustig afwachten wat de komende 6/7 runs gaan doen. Mochten deze runs consequent blijven, dan maken we meer kans op deze koude-inval, toch? Dit is wel heel voorbarig nu.
Helemaal mee eens!