En waaruit bestaat jouw voorgevoel? Avond pluimen zijn vaak wat zachter.
Doenja
Hij legt het toch uit ! Dat je daar zo over kan opwinden | Gewijzigd: 6 december 2010, 12:26 uur, door mochino
Dat we de elfstedentocht deze winter drie keer kunnen rijden en dat er langs de kanten sneeuwduinen liggen van 2.5 meter.
We weer met auto's op het ijsselmeer kunnen rijden en dat de maas , waal , rijn en ijssel dicht gevroren zijn | Gewijzigd: 6 december 2010, 12:31 uur, door mochino
Denk dat het allemaal wel goed komt, het stukje waar we het vandaan halen zit telkens goed met hun verwachtingen, ook de afgelopen koude periode. Vorig jaar idem dito
Laten we het hopen ! De winters de laatste jaren zijn toch wel wat kouder , laten we hopen dat zich dat doortrekt .
Dat we ook nog eens een mooie drie weken durende droge vorst peiode met oostenwinden en veel zon tegemoed mogen zien deze winter.
Wij zijn de laatste jaren al aardig verwend met sneeuw hier in Zwolle met hoeveelheden tot 40 cm , maar zou zo graag eens eest lekker dooi zien en dan droge vorst.
Dan hebben we weer eens van die prachtige zwarte ijsvloeren , van een cm of 20. Vorig jaar hadden we het ook wel maar was de toplaag toch wel erg aangetast door de sneeuw.
Helemaal mee eens jan. De aandacht was gericht op Polar tsunami. alleen als hij die link hier had heen geplakt kam je op o-o terecht.
Er werdt niks gezecht over die ernstige ongeval door hem... dus zie ik er ook niks kwaads in.
Erug mistig weer. was het ff opgeklaart. slaat nu de boel weer potdicht.+0,3 gr.
normaal gesproken wel ja , maar nu niet.. aangezien ik mijn verjaardag vier op de 17de... dan komt er niemand meer, van mij mag het 20 graden worden (A)