''Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach''
Ik heb ook liever sneeuw dan deze veradelijke omstandigheden. Zelfs op P2000 zetten ze er al bij ''denk om de gladheid'' als ze uit moeten rukken.
Goodmeurning allemaal trouwens! | Gewijzigd: 6 december 2010, 07:54 uur, door H. Kootstra
Want volgens mij zijn de donkere dagen voor kerst al begonnen.. en vind dat een depri. periode. en de vooruitzichten zijn ook (nog) niet florieus. Hopelijk veranderd dat gauw.
Ondersteunend beeldmateriaal
Gaat om het feit dat de winter gewoon terug komt na de dertiende, dit is nog maar 1 run en die van vanavond zal wel no kouder uitpakken als ik de modellen eens bekijk
een droom scenario maar denk dat we nuchter moeten blijven en afwachten wat het weer gaat doen.
Tot nu toe lijkt de winter vast te houden ondanks dat het af en toe dipjes heeft.. Maarjah voor hoelang?
Goede start van de winter in ieder geval!!
http://www.accuweather.com/ukie/bastardi-europe-blog.asp
KNMI:
maandag 13 december tot en met maandag 20 december
60-70% kans op overgang naar kouder weer met soms winterse neerslag. 30-40% kans op vrij zacht weer. | Gewijzigd: 6 december 2010, 09:14 uur, door Brisk
hier is alle sneeuw niet weg
met als resultaat... je kunt je schaatsen uit de kast halen en op straat gaan schaatsen
erg gevaarlijk zo!!
zal deze ijssneeuwrotzooi nog weggaan of blijft dit liggen tot de volgende lading?
Swifterbant idem dito -1.5 2-3 mm regen gevallen en dus UZEL spekglad en 50-100 zicht.