Leuk dat er weer voorpret is voor volgende week, voor Noordholland wordt het ronduit kwakkelen de komende week, dat is wat minder.
Lots
http://www.onweer-online.nl/radars/pluim-grafieken
Edit Jan: Die staan gewoon op onweer-online
Hier in Den Helder schijnt het z0nnetje flink, en zijn alle straten gevuld met drap
Al het mooie sneeuw is nu foetsie.... Wacht met smart op de terugkeer van Koning-winter.
Onweer dagen 2012: 1 !
Nu al vanfa 10.00 uur neerslag in de vorm van regen, natte sneeuw en sinds een uur of 1 sneeuw die daadwerkelijk blijft liggen.
Wordt alweer aardig wit buiten.
Als ik na de sneeuwradar kijk dan zal het voorlopig wel niet stoppen met de neerslag.
Temperatuur momenteel 0,6 Celsius
Kompleminte,
J.
Heel Belgie gister nog in het oranje met rode vlekken op gent , de kempen en ardennen.
Nu in het oosten veel meer dan gisteren en in het westen en centrum niets meer. 10-20 cm in 1 nachtje foetsie. Het kan echt rap gaan
Ik ga misschien het 2de weekend van januari naar ginder. Hopelijk kan er dan al een meter liggen
Nee, beetje realistischer ik ben al blij met 20 cm .
Tot eind volgende week daar permanente vorst en gelijk dat ik dat zie word het daarna serieus kouder waardoor dooi ginder daar zeker nog niet ter sprake zal komen. Alles is gunstig voor het ogenblik maar het is nog een maand dus we zien wel.
Iets met roepende in een woestijn..............