Laten we hopen dat die sneeuwdump er komt en dat er een minimale dooi zal zijn! Als het vanaf de 13de tot na nieuwjaar blijft vriezen zou dat wel super zijn! Volop sneeuw en ijspret
Klopt inderdaad ja. Ik heb ook wel gehoord van meteorologische winter, maarjah...dat leren we dan weer niet hè op de basisschool. Vandaar had ik er ook nog het woordje officieel tussen gezet, duidende op de astronomie.
Maar goed, het is nu even droog hier. Ga denk ik even de oprit van prut ontdoen voordat deze vanavond een ijsbaan wordt.
Precies. En in het weekend lekker strandweer met daarna weer ijsdagen
Nu kijk ik vooral naar de vooruitzichten voor oosten en zuid-oosten natuurlijk. Westen ziet er wel iets warmer uit. Als je daar woont let je daar natuurlijk meer op. | Gewijzigd: 5 december 2010, 11:42 uur, door Brisk
Daarbij sneeuw hoef ik niet in de diepvries te steken heb alle sneeuw van de oprit op 1 grote hoop gesmeten die nu ongeveer 1 à2 meter diameter heeft en ongeveer 1m50 hoog is (aangestapt)!
Ben eens benieuwd of ik deze winter die berg kan laten overleven, mits aanvullen met verse sneeuw natuurlijk !
Vorig jaar had ik vanaf de sneeuw in december 20ste ofzo tot en met dik januari gewoon 1 klein plekje waar er altijd sneeuw lag ^^, Als donderdag sneeuwdump komt dan kan ik hem weer aanvullen weer een paar kubiek sneeuw erbij!
@ jan: Volgend weekend zit er toch opnieuw 1à2 dagen kwakkel weer in toch ?
Zon? Nog niet gezien vandaag. Geheel bewolkt hier!
ligt daar al bijna 30 cm ben benieuwd of het daar nog verdwijnt voor dat het lente is!
http://www.meteo.be/meteo/view/nl/4909966-...+Mont+Rigi.html
Omgeving Apeldoorn Dooit het erg hard jammer maar zoals ik het bericht van Jan lees is het maar even
+ 2,3 °c | Gewijzigd: 5 december 2010, 11:52 uur, door mike25
ja irritant, zet even je plaats in je profiel
kleine moeite groot plezier!
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait