Graag toevoegen indien mogelijk aan het forum:
* "refresh button" onder/boven aan pagina
(werk zelf met mac en kan geen f5 toets gebruiken, btw is een knop altijd makkelijker dan een toetsencombinatie) Is makkelijk uit te voeren dmv php script.
* "top page / down page button" In 1 x naar einde van pagina is erg makkelijk, zeker met een mobieltje, wanneer je na een refresh het laatste bericht wilt lezen ... nu moet ik eerst 5 minuten naar beneden scrollen/ drukken wil ik bij het laatste bericht uit komen ...\\
Hopelijk kunnen jullie hier iets mee doen...
* "top page / down page button" In 1 x naar einde van pagina is erg makkelijk, zeker met een mobieltje, wanneer je na een refresh het laatste bericht wilt lezen ... nu moet ik eerst 5 minuten naar beneden scrollen/ drukken wil ik bij het laatste bericht uit komen ...\\
Goeie! Zit ik ook wel eens mee en zou me handig lijken!
Geen forumberichten te lezen hier, en op iphone werkt dit klote (schermverhouding(en) kloppen niet... | Gewijzigd: 4 december 2010, 13:02 uur, door fries1984
Happen maar!!!
Maarreuh even zere neus, op een Mek zit toch ook gewoon een F5 of niet? Voor zover ik weet wel...
als ik op F5 druk gaat mn scherm verlichting lager, kan dan wel weer "apple toets + F5" indrukken maar dan heb je weer van die mooie toetsencombinaties die het alleen maar lastiger maakt....
vandaar mn voorstel! | Gewijzigd: 4 december 2010, 13:01 uur, door fries1984
http://www.apple.com/downloads/macosx/inte...llafirefox.html | Gewijzigd: 5 december 2010, 10:38 uur, door onweeer