Laat het maar mooi even dooien zodat alles weg is, en dan met kerst een nieuw en tevens vers laagje witpoeder
moeten ze maar goed strooien. dan komt het goed
als ik die nieuwe pluim zie lijkt het er al verdacht veel op -.- !
Kijk nog eens goed naar de pluim! Vanaf maandag laat de pluim weer een duidelijke koude trend zien. Er is slechts sprake van een tijdelijke verzachting vanaf donderdag.
http://www.knmi.nl/exp/pluim/vijftiendaagse/
ik denk dat dat de gemiddelde is
alé wat je een goeie morgen kan noemen.
Hier veel veel veel regen gehad en het sneeuwdek van 10-20 cm is nu enkel nog wat pap geworden. Veel gaten in het sneeuwdek. Nauwelijks witte daken en nat nat nat
Alle mensen die wel nog sneeuw hebben: veel plezier.
laat die volgende lange vorst perioden maar vlugjes komen!!!
Ps: de zon begint nu ook nog eens lekker te schijnen!!!
laat die volgende lange vorst perioden maar vlugjes komen!!!
Ps: de zon begint nu ook nog eens lekker te schijnen!!!
Ja lekker die zon des de eerder is die zooi weg.
In Groningen (stad) is overigens helemaal niks meer bijgevallen sinds gisteravond, dus het is hier nagenoeg weg.
Klasse, en iedereen bedankt voor zijn leuke / grappige en uiteraard ook zinvolle bijdragen.
Het grondwaterpeil is weer flink aan het stijgen. Ik zou zeggen: Op naar de volgende koude aanval. Laat de kaartjes (en de winter) maar komen.
word vandaag een gore bende zelfs hier in NO
-----------------------------------------------
As't nait gait zoas't moet, mot't mor zoas't gait
Klasse, en iedereen bedankt voor zijn leuke / grappige en uiteraard ook zinvolle bijdragen.
Leukste geweest???? Dat is het nog En dat blijft het ook!!!!
Hopelijk ligt er nog wat voor de komende dagen extra strenge vorst te kunnen hebben!
De komende dagen wordt het matig koud om de temp van het water te doen dalen om dan tegen Kerstmis/NIeuwjaar volop te kunnen schaatsen ^^
Ook is deze dooiaanval van korte duur en de hoge temperaturen voor maandag die eerst op het programma stonden zullen bij lange na niet gehaald worden.
Sterker nog, het kan wel eens heel snel weer gaan vriezen en dat is goed voor de ijs aangroei.