Vandaag Sint met de kleine, waar ik wel zin in heb. Morgen kan me gestolen worden. Dinsdag heb ik weer goede zin
| Gewijzigd: 5 december 2010, 09:19 uur, door Brisk
Heel de nacht regen gehad, temp rond 3 graden;
Nu op uurtje tijd temp gezakt naar 2.2 °C, regen overgegaan in sneeuw, natte sneeuw, blijft voorlopig wel nog niks liggen, omdat alles natuurlijk doornat is.
Als temp blijft zakken, ziet het er wel goed uit voor komende uren!!
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Lag hier vannacht rond een uur of 4 zeker 15 cm ligt er nu nog een krappe 5 cm . Dooit erg hard hier in Zwolle.
Ik Ben vannacht rond een uur of 1 met een paar maten van mij naar de leemcule geweest om te sleeen . (we zijn allemaal tussen de 26 en 32 ) Daar lag ook een serieus pak sneeuw en ben bont en blauw terug gekomen.
Het was net een soort jackass ,soms vlogen we wel een paar meter door de lucht Rond een uur of 3 weer rcichting Zwolle .Op de snelweg reed geen hond dus hebben wel midden op de ijsselbrug (a28) effe wat 8tjes lopen draaien met mijn bmw met achterwiel aandrijving. Daar na door na het westerveldse bos (zwolle) En daar nog effe lekker lopen raggen en slippen .Toen naar huis en slapen , want morgen is de grote dag.
Ik was rond een uur of vier thuis en het sneeuwde nog steeds , dusn het is hier vrij laat pas gaan regen . | Gewijzigd: 5 december 2010, 09:55 uur, door mochino
De winter komt echt wel weer terug en die zal echt wel zo streng worden dat je er over 20 jaar nog over spreekt.
Gheghe.....zit ergens wel wat in wat hij zegt natuurlijk
Ik weet niet of je er zo blij mee moet zijn dat de temperatuur weer onder 0 gaat duiken. In vooral het oosten des lands liggen nog veel sneeuwresten, wat er meer uitziet als ijs. Levensgevaarlijk als dat weer gaat vastvriezen aan de straat.
Laat het maar mooi even dooien zodat alles weg is, en dan met kerst een nieuw en tevens vers laagje witpoeder