Dat klopt maar je moet nu bij het nieuwe ziekenhuis zo'n mooi bultje op...... Ik heb winterbanden dus hopelijk gaat dat goed komen. hihihi. Dan de rond weg op naar lochem en dan door naar de A1, dan imergraden aus tot hengelo noord.. dan langs Frans en zo naar huis.
Ja, dat bultje heb ik vanaaf een paar keer op en af gereden. lolz
Zie eerste post in het topic: Het grote O-O, wat doe jij voor werk studie?
oke nu bijna wel zware sneeuwval. Dikke vlokken en nog geen natte sneeuw. Al moet ik zeggen dat de geschoven straat niet meer zo snel wit word als in het begin van de nacht, misschien komt dat ook door de nu grotere hoeveelheid zout dat er nu op ligt.... Het is wel een schitterend gezicht zo de hele nacht sneeuw.
Hmm die noordelijke stroming lijkt toch goed door te zetten. Gisteren leek het er op dat die pluk in Spanje onze kant op kwam.
Goedemorgen btw
Hier in Tilburg nu temperaturen van boven nul en een flinke plas regen. De mooie sneeuwlaag van vannacht is zo goed als helemaal vervangen door een papperige drap met de kleur van behangplak...
De moeite niet waard, ik heb de gordijnen nog maar even dichtgetrokken. Sorry kids, die sneeuwpop maken moeten we nog even uitstellen!
Goedemorgen btw
Morge,
Ja dat ook, maar ik bedoel of het een Polar Low is.? verder denk ik dat van na woensdag de winter weer induiken..
Hier momenteel een drap zooi +1,2gr.
Magoed, onderweg daarnaartoe, regende het warm water, het was 4 graden en de sneeuw is hier overal al overgegaan in papvorm.. Het smelt heeel snel weg nu, met de regen er bij denk ik dat voor de middag alles hier al weg is.
Kunnen we volgende week weer van voren af aan beginnen. Toch leuk, de voorpret is altijd het leukste hier vind ik
Lots | Gewijzigd: 5 december 2010, 08:07 uur, door lotsofjazz