Zojuist thuis gekomen met de auto van Lichtenvoorde naar Winterswijk. Gelukkig staan er meestal witte hectometer paaltjes langs de weg. Door de wind hoopt het soms behoorlijk op, paar keer komt sneeuw tot boven bodemplaat auto uit. Andere stukken is asfalt compleet schoon geblazen.
Grote witte vlaktes waar niks meer in te zien is wat waar is soms. (behalve dus hectometer paaltjes )
Hoogte sneeuw varieert dus behoorlijik van 0 tot een 30? cm...
Temp. constant -0,5.
Onder 0 idd, maar de bovenlucht temps. zijn nog veel belangrijker
Dit heeft met het dauwpunt te maken,die ligt nog onder de 0 graden grens en de bovenluchten zijn nog koud!
Trouwens er komt redelijk wat weerstand vanuit de hogere luchtlagen vanuit het noordwesten.
Denk dat het nog tot morgenvroeg duurt eer de dooi inzet, maar dit zal max 2 graden zijn.
Nee, hier valt vanaf morgen niks meer te sleeën en te schaatsen. De kinderen kunnen de schaatsen en sleetjes weer naar de zolder sjouwen voor een hééél lange tijd.
Als ik de vorstvoorspellingen zo zie, dan is de winter ver om en lijken de krokussen alweer omhoog te komen, in gezelschap van de potige narcissen en de vlijtige tulpjes. Heerlijk, voorjaar!
Het is jammer dat u ietwat uit de route zit anders had ik volgaarne met u een biertje willen drinken.
Hoe dan ook, volgens de verw8ting gaat de bovenlucht uiteindelijk te warm worden en gaat e.e.a. hoogstwaarschijnlijk over in prut. Ik wacht daar niet meer op. Twente weer gewonnen, mijn dag is weer goed, ook wat de sneeuw betreft, toch nog aanzienlijk . Welterusten all!
Ps, Ik zou ook wel eens een biertje met je willen drinken micky!
Zojuist thuis gekomen met de auto van Lichtenvoorde naar Winterswijk. Gelukkig staan er meestal witte hectometer paaltjes langs de weg. Door de wind hoopt het soms behoorlijk op, paar keer komt sneeuw tot boven bodemplaat auto uit. Andere stukken is asfalt compleet schoon geblazen.
Grote witte vlaktes waar niks meer in te zien is wat waar is soms. (behalve dus hectometer paaltjes )
Hoogte sneeuw varieert dus behoorlijik van 0 tot een 30? cm...
Temp. constant -0,5.
Watttt...
Verborgen GS weerman of zo?
Trouwens er komt redelijk wat weerstand vanuit de hogere luchtlagen vanuit het noordwesten.
Denk dat het nog tot morgenvroeg duurt eer de dooi inzet, maar dit zal max 2 graden zijn.
Nou dan kunnen ze me hier uitgraven. Het sneeuwt hier al van af 21.30uur nonstop.
Hier in enschede valt me vies tegen, had er veel meer van verwacht.
Ik kijk hier op de tafel, misschien net 5cm echt niet meer.
wedden dat er in winterswijk wel 20cm ligt ofzo , daar hield precies alles op en daardoor kreeg enschede niets
Ik kijk hier op de tafel, misschien net 5cm echt niet meer.
wedden dat er in winterswijk wel 20cm ligt ofzo , daar hield precies alles op en daardoor kreeg enschede niets
Nou dan kan ik ten minste vanochtend me deur nog binnenkomen. Moet alleen zutphen nog uit. hahaha Lang leve nachtdiensten.