Morgen is dat daar vast een glibberzooitje of van die vieze zwarte drek die doorgaans bij doorzettende dooi overal opduikt.
haha jaa idd, vooral omdat ik in het centrum woon, dus ze strooien hier ook constant. Word echt een gore bende. Ben benieuwd wanneer de dooi zijn intocht doet...
http://www.sat24.nl/scan
Heel interessant! Misschien van betekenis voor maandag of dinsdag? Zeker in de gaten houden!
begint eindelijk hier te sneeuwen, nu zie ik ook dat er geen gat meer ontstaat ter hoogte van enschede, iemand zal zijn sneeuwafleider wel uitgezet hebben .
maar zo zonder meetlat zie ik wel dat er <5cm ligt.
Maarja de nacht is nog jong.
We zien wel, we mogen blij zijn dat het hier tenminste nog niet dooit.
Hier had toch niemand van kunnen dromen...
Hopen sneeuw, de eerste marathons op natuurijs en de eerste tourtocht!
En het is pas 5 december
Ben heel benieuwd wat er deze winter nog allemaal gaat gebeuren en heb er tot nu toe van genoten!
Ga met veel plezier Bob nog ff uitlaten in de stromende regen....
http://www.sat24.nl/scan
Ja er pruttelt van alles daar en ik denk dat het goed doorzet in onze richting ook,maar die mooie komma en polarlow blijven voorlopig niet snel genoeg om ook hier heen te schuiven.
Als geheel zit die burst van koude lucht iig wel mooi op ons land af te koersen.
En of!
morgen weer foto's plaatsen van dit prachtige weer
Mijn (on)weer foto's : Foto's
Nee, hier valt vanaf morgen niks meer te sleeën en te schaatsen. De kinderen kunnen de schaatsen en sleetjes weer naar de zolder sjouwen voor een hééél lange tijd.
Als ik de vorstvoorspellingen zo zie, dan is de winter ver om en lijken de krokussen alweer omhoog te komen, in gezelschap van de potige narcissen en de vlijtige tulpjes. Heerlijk, voorjaar!
jiepie , en wat heeft twente gedaan??
Haha thanks klopt ja was afgelopen zomer fijn vertoeven. Vooral met onweersbuien, gewoon lekker buiten blijfen. Maar mooie fotos vanuit holtenbroek (neem ik aan).
Top dagen dit jaar 2012 ;
20 + 21 Mei
Top dagen vorig jaar 2011 ;
28 April, 10/11Mei, 28 Juni, 26 Augustus en 10/11 September
nog steeds lichte sneeuwval hier, ik wil matige sneeuwval!
Netjes nou hier in zutphen (werk in zutphen) is het nog steeds matige sneeuwval. Het sneeuwt hier al vanaf 21.30uur nonstop. Maar als jij je moet uitgraven hoe kom ik vanochtend dan enschede in??
Groetjes labmuisje