Deze foto heb ik afgelopen winter gemaakt,kort daarna begon het 'warm' water te regenen.
Edit: Als ik naar de trekrichting kijk lijkt dat gebied het meest het zuiden te raken, of gaat het nog een iets noorderlijke richting nemen?
Tja het westen van België lijkt een flinke plens te gaan krijgen.
Richt het ding eens op een lantaarnpaal zou ik zeggen
Maar zal waarschijnlijk steeds minder sneeuw zijn
Nu weer vlokjes snel nog ff met hond naar buiten nu het sneeuwt.... ik HAAT regen
Vraagje, is er gevaar voor wateroverlast. Gelijk dat ik die donkere/rode vlekken zie zal het hier straks serieus (stort)regenen . Samen met het smeltwater, kan dit tot overlast leiden of word dat niet verwacht?
@KNMI
nou of dit gaat lukken (hoe vaak niet meegemaakt dat een front stationair loopt en niet verder kan?) | Gewijzigd: 4 december 2010, 23:05 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Als ik naar de neerslagradar kijk zijn het flinke plensbuien, geen idee wat dat gaat opleveren. Ik raad je aan de radar goed in de gaten te houden. Het zal iig geen sneeuw zijn.
Vanaf ma/di gaan we waarschijnlijk weer onder/rond het vriespunt in grote delen van het land. Oosten en zuiden wat kouder dan west en noord. Volgend weekend weer boven 0 en daarna wordt het spannend of de kou weer kan toeslaan. Maar dit alles is eigenlijk nog te ver weg om er iets echt zinnigs over te zeggen.
zal ik doen. effe gegoogeld en op overstromingsvoorspeller van vlaanderen kans op niet-kritieke wateroverlast in het westen van vlaanderen. De kans bestaat dus
EDIT: er kan tot 20 mm vallen
Het kan raar gaan net wezen stappen met de hond. en helaas moet ik regen melden nou regen motregen ist meer. een vieze braggel bij de weg.. Hopelijk gaat het nog over in sneeuw.. anders doe ik de moppen dicht. want waar ik niet over kan is deze proeksel om het huis..