voor de rest van nl en be waar nog wel sneeuw is nog heel veel plezier en geniet er van.
Let wel even goed op naar welke temperatuur je kijkt.
De temperatuur gemeten op 2 meter hoogte of 10cm hoogte, dat maakt nogal wat uit.
Is de 2m temp; maar ok THNX voor uitleg
Radar geeft regen | Gewijzigd: 4 december 2010, 22:36 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
het gaat toch nog lekker voor frylan of niet sneeuwt hier nu licht maar hopen natuurlijk op wat zwaarder he
Het zal wachten worden op het koufront om opnieuw kans op sneeuw te hebben (waar er dus regen valt)
lichte regen hier ook. knmi zegt dat het zuiden van limburg morgenmiddag kans maakt op 5-10cm sneeuw.
Als ik naar de europese radar kijk zie ik dat er nog een best neerslaggebied aan zit te komen. Ik ben benieuwd of dat hier als regen of sneeuw gaat vallen. Ik hoop natuurlijk sneeuw, tja wie niet?
Edit: Als ik naar de trekrichting kijk lijkt dat gebied het meest het zuiden te raken, of gaat het nog een iets noorderlijke richting nemen? | Gewijzigd: 4 december 2010, 22:49 uur, door weerfanaat
voor de rest van nl en be waar nog wel sneeuw is nog heel veel plezier en geniet er van.
Denk dat de meeste kinderkes met vandaag en pakjesavond morgen zekers een topweekend hebben gehad