Vorig jaar zelfs 70 cm gehad en meer. Zou een chaos worden ja. Zeker als je die Nederlanders op een heling ziet staan die ze niet opkomen.
En dat plukkie boven Spanje dat met een rotvaart onze kant op komt?
Ja ik kan dat. Vanaf donderdag een aantal dagen flink in de plus 6-7 graden. Daarna weer overgang naar kouder weer.
Dat is wat ik denk, mag toch op een forum? Dank u.
Zal erom spannen; ik denk dat de kou het gaat winnen
Strooiauto weer door het dorp nu | Gewijzigd: 4 december 2010, 22:07 uur, door Verwijderde_gebruiker_04
Ik ga de eerste week van het nieuwe jaar naar de Ardennen... Sneeuwkettingen zijn dus aangeraden!!
Dat is wat ik denk, mag toch op een forum? Dank u. Ik hoorde net nog dat moeder winter morgen namiddag weer terug komt.
Ja he en sneeuwt gewoon door, en eindelijk weer een sneeuwschuiver, auto's reden allemaal zachtjes.
EDIT: 2 sneeuwschuivers achter elkaar + strooier.
https://gurushots.com/Martijn.photography/photos
En deze pagina heb ik opgezet om mijn droom werkelijkheid te laten worden.
http://martijn-naar-de-usa.webnode.nl/voorwoord/
Afgelopen dagen niet eens meer de moeite genomen om weerberichten te checken, veel beter als verwachtingen als via deze site, tesamen met t forum waar je mee kunt lezen hoe de verwachting zich voltrekt of bijgesteld wordt krijg je niet.
Mooie, informatieve site, goed forum, hele leuke community, mijn complimenten
Ik had deze morgen een klant aan de lijn die in het zuiden van Frankrijk woont. Daar gaven ze voor begin volgende week iets warmer maar tegen eind volgende weekend terug bar koud.
Mooi! Dan gaat tenminste niet al de gemeentebelasting naar Willem II
hier net een zoutwagen door de straat geweest jawel alleen haalt het niets uit
hier sneeuwt het ook stevig door
Dooien doet het hier eigenlijk niet echt het water mengt zich met de sneeuw en maakt er een mooie pap van die morge avond voor een mooi ijslaagje op gras zal gaan zorgen denk
Begin van het landijs dat zich hier de komende jaren gaat vormen ? (lijkt me een beetje te mooi om waar te zijn)
On topic dan maar even: Regen nog steeds temp iets hoger dan 1.5°C! Neerslag: lichte regen
ZEER lichte dooi
Is nog ver weg Donderdag en als de pluim zo blijft vanaf volgende week maandag weer de min in .......
Volgens prognose Duitsland laat temps dan zien tussen -13 en -20; kan leuk gaan worden