Gebied komt van redelijk warme zee en frankrijk, komt nu boven de koude lucht (die er nog zeker is in Nederland) en zal dus eerst als regen vallen, maar de wolken koelen vast nog wel wat af en dus kan er in het westen tijdelijk nog sneeuw gaan vallen (zie het bericht een paar hiervoor, in België ook weer sneeuw)
NU!!!! SNEEEEEEEEUWWWWWWWW
En geen klein beetje ^^ Temp is onder nul gezakt nadat het echt begon te sneeuwen dus blijft hier gewoon liggen!!!
Dikke vlokken afgewisseld met minder dikke NL krijgt dus bijna 100% zeker een periode van sneeuw! Hoelang heb ik geen idee van!
Zelfs aan de Belgische kust sneeuwt het na regen. Ook hier dikke vlokken. Wel dooi maar sneeuw op sneeuw blijft toch wel liggen nietwaar? ook al is het op gewoon grond smeltende
In heel Oost-NL.
Ook hier in Gendringen (tegen de Duitse grens) is de temperatuur nog steeds constant -1.5.
Spijtig genoeg heb ik de zwaarste sneeuwval niet op video maar toch duidelijk dat er veel sneeuw valt ^^
(zet zodra film materiaal online ^^)
EDIT: sneeuwt hier gewoon door vollenbak ^^
(zet zodra film materiaal online ^^)
EDIT: sneeuwt hier gewoon door vollenbak ^^
Hopen dat de bui nagenoeg niet verzwakt.
zodat wij het ook met onze eigen ogen kunnen zien
Edit: Da's knap! Antwoord werd gegeven terwijl ik de vraag aan het stellen was haha! | Gewijzigd: 4 december 2010, 19:00 uur, door Snoekel
Alleen in het Noord-Oosten + Gelderland + het grootste gedeelt van Flevoland vriest het nog
hier vriest het ook nog hoor... -0,6 graden en sneeuwvlokken die gevallen zijn dooien niet weg.