Ben eens benieuwd of het eigenlijk nog gaat dooien in de Ardennen dit jaar ....
Ik betwijfel of Limburg gewoon sneeuw krijgt als de temperatuur blijft stijgen.
Ben eens benieuwd of het eigenlijk nog gaat dooien in de Ardennen dit jaar ....
Bron?
Seffes nog genieten met mijn broer in de (dooiende) sneeuw.
Dat ongebiedje zou nog tot 6 uur buitenblijven uit ons land. Hoe langer dat het wegblijft en hoe minder het me zal raken hoe beter
Gezien de trekrichting houdt het hier dus voorlopig nog niet op 3-4 cm inmiddels
En de voetbal gaat toch gewoon door waarschijnlijk.
Bericht van FC Twente:
Veld moet nog gekeurd worden, stadion verder veilig genoeg om te spelen. Stewards gewoon opgeroepen voor vanavond. De Sneeuw gaat rond 18.00 liggen dus dan word bekeken of het veilig genoeg is, aldus de hoofdsteward.
Gezien de nieuwe ontwikkelingen op het kaartje klopt rond 1800 uur dan niet
Is moeilijk in te schatten, verwacht toch (natte) sneeuw en ijzel in westen als het gebied komt, in het midden sneeuw overgaand in ijzel en oosten gewoon sneeuw
Dan zou ik eens kijken voor vannacht, een wolk met 1 sterretje gevolgd door een wolk met 3 regendruppels.
Dus gewone regen.
We zitten precies in de staart.
Niet echt hele dikke vlokken, maar ook geen miezer sneeuw als eerder deze week.
Alles is hier iig weer lekker wit. Echte dooi zit er ook niet aan te komen hier.
Spannend wat er straks/vannacht gebeurt.
'gewoon sneeuw'. Er ligt nu al een goede 7cm, wat zou daar nog bij kunnen komen dan? Want dan kon het morgne hier wel eens chaos worden op de wegen.
reken je het zuidoosten ook tot het oosten? we moeten dalijk namelijk weg de straat op met de auto....