Dan heb ik niks gezecht
maar de dooi komt erin, het is hier nu iets boven nul en heel langzaam begint de sneeuw te smelten... er zal geen koude plaklaag overblijven, de wind is te sterk daarvoor...
Kan iemand wat nadere uitleg geven over dat dauwpunt. Dat moet onder nul blijven geloof ik? Maar waar meet men zoiets en wat zegt het dauwpunt precies. Had een infopagina gevonden maar wordt er niet echt wijs van.
lijkt me toch een heel eindje..
edit: het lijkt me best irritant voor Jan om allemaal van zulke vragen te beantwoorden .. ;p
miss weet iemand ander 't? | Gewijzigd: 4 december 2010, 15:10 uur, door jewaitit
Dat bedoelde ik ja. Maar dan is het mooi te zien dat daar de scheidslijn / WF ligt. Is wel een hele scherpe begrenzing dan om te zien.
En verder hebben we hier in Smilde nu al een tijdje matige sneeuwval. Had wat sneeuw geschoven, maar was blijkbaar voor Jan L*l bezig....
Hij heeft kaartjes voor om te kijken .. maar vanuit jou eigen raam. waat het WF En CF Gaat opleveren. P,p zei net het wordt hier nog bar en boos later.. ze moeten code rood geven zecht hij.
We krijgen nog dubbele cijfers aan cm. sneeuw te verwerken..
Edit: bij nameten bleek het 28cm te zijn | Gewijzigd: 4 december 2010, 15:12 uur, door cappuccino
We krijgen nog dubbele cijfers aan cm. sneeuw te verwerken..
Dat kan ik beamen. Heb het net ook gehoord.