Oja, en een gaskachel/kist vol vreten meenemen. Zoals ik de tips lees in Nederland moet je bij 2 uurtjes stilstand op de weg je gelijk vol vreten en de boel opwarmen tot 40 graden. Of zoiets.
Oja, en een gaskachel/kist vol vreten meenemen. Zoals ik de tips lees in Nederland moet je bij 2 uurtjes stilstand op de weg je gelijk vol vreten en de boel opwarmen tot 40 graden. Of zoiets.
Hehe. Dekentjes en wat te drinken is genoeg.
Hier in Pijnacker gaan we weer door. Weer flinke sneeuw. Ik dacht effe dat het afgelopen zou zijn.
Die wolken uit Frankrijk zien er gevaarlijk actief uit. | Gewijzigd: 4 december 2010, 14:37 uur, door pasz
Tegen dat die nieuwe neerslagzone hier is, is de temperatuur waarschijnlijk al boven 0 en wordt het doodgewone regen
Tenzij het nu eindelijk weer eens wat kouder zou willen gaan worden. Het valt me op dat de sneeuw die voor België was voorspelt vandaag gewoon voorbij is getrokken richting Nederland ;(
Tegen dat die nieuwe neerslagzone hier is, is de temperatuur waarschijnlijk al boven 0 en wordt het doodgewone regen
Tenzij het nu eindelijk weer eens wat kouder zou willen gaan worden. Het valt me op dat de sneeuw die voor België was voorspelt vandaag gewoon voorbij is getrokken richting Nederland ;(
Aghja wij willen ook wel eens wat
Hier is er nu wel wat lichte sneeuw beginnen vallen, maar de sneeuwzone is hier inderdaad bijna voorbij.
Ja dat is hier in Panningen ook het geval. Buienradar geeft duidelijk aan dat er wat moet vallen. Maar het is bijna niks. Eindhoven melde net wel sneeuw. Is de ijzel dan afkomstig uit het tweede neerslag gebied wat er nu aankomt? Ik had dat liever in de vorm van sneeuw gehad.
Dat vraag ik me ook af.
En natuurlijk de voering van je stoelen kapot snijden en deze tussen je kleding doen voor isolatie. Benzine aftappen en alles wat brandbaar is in je auto gebruiken om een vuur aan te leggen, daarnaast je banden in repen snijden en verbranden (geeft zwarte rook zodat men kan signaleren waar je zit) Je wieldoppen verwijderen en daarmee een grot in de sneeuw graven waar je kunt schuilen voor de nacht. Zoek 3 stevige takken, maak er een tripod van. Trek een aantal kabels uit je auto los bevestig deze aan een wieldop, hang deze met behulp van je tripod boven het vuur en smelt hier sneeuw in voor drinkwater. | Gewijzigd: 4 december 2010, 14:46 uur, door wolfje1984