Groeten uit de achterhoek,
Ps ; Respect voor alle mensen die vanavond wegens werk de weg op moeten en een avond- en of nachtdienst draaien !!!!!
Hier nog eentje, ik heb nu nachtdiensten. Ben even wakker maar duik zo me bed weer in. Ik moet vanuit enschede 70km rijden naar zutphen. Openbaar vervoer is geen optie want dan kan ik eventueel nog wel in zutphen komen maar niet meer naar het ziekenhuis.
Ik hoop dat de vorstgrens nog ver weg blijft. Sneeuw kan ik wel aan, heb winterbanden en ga eerder weg. Maar ijzel is zo gevaarlijk. Ben benieuwd morgenochtend als ik weer terug moet.....
Nu hier in enschede ook lichte sneeuw. En geloof het of niet maar ik zeg laat de dikkere vlokken maar komen.
hihihi Groetjes labmuisje
Groeten uit de achterhoek,
Ps ; Respect voor alle mensen die vanavond wegens werk de weg op moeten en een avond- en of nachtdienst draaien !!!!!
nou nou niet zo dramatisch doen he Snelheid aanpassen en je komt er wel.
en vannacht pas terug..
ik ook
woord leuk als het gaat ijzellen, want ik moet over steile bruggetjes (FIETSEN)!!! etc,... | Gewijzigd: 4 december 2010, 14:29 uur, door tdv
Dat 2e neerslaggebie waarmee we te maken gaan krijgen ziet er behoorlijk actief uit, daar kon wel eens flink zware sneeuwval in zitten, en als ik Jans filmpje bekijk zou dat hier in de Achterhoek wel eens gewoon allemaal als sneeuw kunnen vallen. Dan tikken de centimeters snel aan denk ik, er lag al 4 cm, nu komt er een aantal bij, en wie weet wat de nacht ons brengt.
Is dat het cadeautje van Sinterklaas wat we gaan krijgen dan?
Hengelo trouwens.
Het is het begin nog maar,Ik ben vanochtend nog in Hengelo geweest bij Popeye.
Even de kerstverlichting opgehangen we dachten dat kon nog wel even voor het echte werk maar het echte werk was ons voor. Trouwens ook sneeuwduinen alleen niet de hoogtes van mstrp
Temperatuur is in Zeeland al boven nul uitgekomen, dus ja dooi
Nog veel belangrijker, afstand houden, zodat je tijd hebt om te reageren
Ben net nog even met de auto weg geweest. Bochtjes glijden.Mijn handrem werkt nog steeds goed!!!!
valt wel op dat meeste over of inde de buurt van Zaltbommel voorbij trekt.
weet gelijk waar de grootste sneeuwmagneet staat :
Yups. En niet te veel/snel remmen. Zorg dat de wielen blijven draaien, heb je de meeste controle.
Oja, en een gaskachel/kist vol vreten meenemen. Zoals ik de tips lees in Nederland moet je bij 2 uurtjes stilstand op de weg je gelijk vol vreten en de boel opwarmen tot 40 graden. Of zoiets.